Koude handen en voeten
Koude handen en voeten
Weet iemand of koude handen en voeten ook met HH
heeft te maken?
Want ik heb altijd als ik overmatig transpireer hele koude handen
en hele koude voeten..
Groetjes:)
heeft te maken?
Want ik heb altijd als ik overmatig transpireer hele koude handen
en hele koude voeten..
Groetjes:)
-
weimaranermama
- Rivier

- Contacteer:
Door het transpireren koel je verschrikkelijk af, vandaar dan ook je koude handen en voeten.
Ik denk, als je op zo'n moment je lichaamstemperatuur op meet, dat die lager is dan 37 graden celcius.
Als het buiten zo warm is en ik zoals gewoonlijk extreem veel zweet, dan heb ik regelmatig onder temperatuur, 34,5 graden. Ik ben dan ook altijd erg moe. Ik vermoed, dat het dan erg veel energie kost zo alles bij elkaar.
Gr. Ina
Ik denk, als je op zo'n moment je lichaamstemperatuur op meet, dat die lager is dan 37 graden celcius.
Als het buiten zo warm is en ik zoals gewoonlijk extreem veel zweet, dan heb ik regelmatig onder temperatuur, 34,5 graden. Ik ben dan ook altijd erg moe. Ik vermoed, dat het dan erg veel energie kost zo alles bij elkaar.
Gr. Ina
Bij temperaturen boven de 10graden heb ik dus NOOIT koude handen. Maar eens ik koude handen hebben dan zweet ik dus ook amper. Mijn temperatuur is ook steeds beneden de normale lichaamstemperatuur.Thijs schreef:Ik heb nooit hele koude voeten of handen. Ik heb eerder hele warme voeten en handen, maar ik heb geen HH op die plekken.
-
weimaranermama
- Rivier

- Contacteer:
-
weimaranermama
- Rivier

- Contacteer:
-
weimaranermama
- Rivier

- Contacteer:
-
weimaranermama
- Rivier

- Contacteer:
Waarvan af komen For fun? Van die lage lichaamstemperatuur?
Als je minder zweet wordt vanzelf je temperatuur weer normaal.
Ik heb overigens nog steeds geen bericht van de Zorgverzekeraar. Ik heb gebeld en deze week moet er uitsluitsel komen, dus ik ben benieuwd.
Ben inmiddels wel mijn baan kwijt en moet door het vele zweten noodgedwongen in de ziektewet blijven.
Ik hoop maar, dat ik toestemming krijg, anders overweeg ik een kort geding aan te spannen tegen de zorgverzekeraar. Botox is het enige middel wat werkt bij mij. Nu, zonder de botox, is het geen doen meer. Ik kan gewoon niet meer normaal functioneren, thuis niet en kan ook niet echt solliciteren, want geen mens neemt je aan als je zo zweet.
:zweet :zweet
Af wachten maar weer.
Gr. Ina
Als je minder zweet wordt vanzelf je temperatuur weer normaal.
Ik heb overigens nog steeds geen bericht van de Zorgverzekeraar. Ik heb gebeld en deze week moet er uitsluitsel komen, dus ik ben benieuwd.
Ben inmiddels wel mijn baan kwijt en moet door het vele zweten noodgedwongen in de ziektewet blijven.
Ik hoop maar, dat ik toestemming krijg, anders overweeg ik een kort geding aan te spannen tegen de zorgverzekeraar. Botox is het enige middel wat werkt bij mij. Nu, zonder de botox, is het geen doen meer. Ik kan gewoon niet meer normaal functioneren, thuis niet en kan ook niet echt solliciteren, want geen mens neemt je aan als je zo zweet.
Af wachten maar weer.
Gr. Ina
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 6294 Weergaves
-
Laatste bericht door Thijs