Aluminium chloride 20%

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
brannie
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 13:16
Contacteer:

Aluminium chloride 20%

Bericht door brannie »

Afgelopen maandag ben ik naar de huisarts geweest om een middel te vragen tegen overmatig zweten. Ik kreeg voorgeschreven 4x per dag Aluminium chloride 20% in combinatie met Odorex extra dry. Ik heb het nu drie dagen gebruikt en was na dag 1 al zo goed als zweetvrij. Eerste dag wel wat irritatie onder de oksels, maar dat trok weg. Ik gebruik nu beide alleen voor het slapen gaan.

Zijn er hier ook mensen die hetzelfde hebben geprobeerd? En dan wil ik natuurlijk vooral weten of je zweetvrij bent gebleven, of dat de werking misschien na een aantal weken niet meer hielp.
JOAN
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 13:28
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door JOAN »

Ik heb afgelopen week Syneo 5 gebruikt. Na dag 2 dikke uitslag gekregen vermoedelijk door het bestandsdeel Aluminium chloride. Ben nu een week verder en het heftige is weg maar zit nog onder de bultjes. Heb aan de apotheker gevraagd wat aluminium chloride is en die zei; zuur van aluminium heftig goedje.
Het zweten is bij mij niet minder geworden, helaas helaas.

Ben blij dat het bij jou werkt.

Groetjes Joan
brannie
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 mei 2006, 13:16
Contacteer:

Bericht door brannie »

Even een update. De alu.chloride werkt nog steeds heel goed. Ik gebruik het om de drie dagen 's avonds voor het slapen gaan. Zelfs met deze hitte ben ik zo goed als zweet-vrij. Ben erg blij! :D
Claudia
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 06 jul 2006, 14:09
Contacteer:

Bericht door Claudia »

Nou ik vind het ook een geweldig spul :D Ik hoef het nu maar eens in de 3 weken ongeveer gebruiken dus je snapt wel dat ik helemaal blij er mee bent :D
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

ik heb nog een half flesje Odorex staan, als dat op is ga ik Syneo proberen aangezien Odorex ook niet echt helpt.
petra
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 sep 2005, 22:01
Contacteer:

Bericht door petra »

wat is die syneo 5???? kun je dat gewoon bij de drogist kopen??
Ik ga alvast weer verder zoeken ben erg blij met de oxy. pillen, maar ik heb nu wel dagelijks hoofdpijn :x ben bang dat dit een bijwerking is.

Liefs Petra
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Syneo5 kun je alleen bij de DA drogisterijen kopen. Niet goed geld terug binnen 5 dagen. Kost wel iets van 25 euro ofzo.

groetjes Thijs
Nathalie23
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 16 aug 2006, 19:01
Contacteer:

Bericht door Nathalie23 »

Ik had mijn syneo bij een dio drogisterij gekocht, dus daar is hij ook te koop:)

Hoe gebruik je eigenlijk dat aluminium chloride spul EN odorex tegelijk?? Want je moet ze allebei onder je arm deppen. Welke doe je dan bijvoorbeeld eerst enzo?
Nathalie23
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 16 aug 2006, 19:01
Contacteer:

Bericht door Nathalie23 »

o, en dat syneo spul kost 18 euro
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht