Positieve ervaring Sudor

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
natascha
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 22:30
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Positieve ervaring Sudor

Bericht door natascha »

Hallo :lol: ,

Ik heb wat stukjes gelezen over operaties en wil toch iets hierover kwijt.
Veel mensen schrijven dat ze nu meer op andere plekken zweten dan voor de operatie.
Ik ben vorig jaar oktober geopereerd en mijn handen zijn sindsdien droog. Hiervoor heb ik alles geprobeerd wat maar mogelijk was en niets hielp. Vandaar dat ik ook al een beetje sceptisch was over deze operatie, echter ik ben zóóóó blij dat ik het heb gedaan. Ik zweette extreem bij m'n handen, voeten, oksels, bovenlip en lies en nu zijn m'n handen droog, m'n oksels en bovenlip bijna droog en de rest is hetzelfde gebleven. Ik zweet nu helaas ook meer op m'n bovenbuik. Maar dat vind ik lang niet zo erg als m'n handen. Vroeger stond ik bij een kassa, of moest ik mensen een hand geven op verjaardagen, en waren m'n handen de "trigger" om alles te laten zweten. Dat is nu niet meer. Nu zweet ik alleen als ik het warm heb of als ik een inspanning heb geleverd, wanneer andere mensen ook beginnen te zweten, alleen dan wat erger, maar dat was ik al gewend. Ik zou de operatie iedereen aanraden die door dat vervelende zweten niet zichzelf kan zijn. Ik ben er veel zelfverzekerder door geworden en voel me echt véééél beter!! ;)
speeda
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 23 jul 2006, 23:09
Contacteer:

Re: Positieve ervaring Sudor

Bericht door speeda »

natascha schreef:Hallo :lol: ,

Ik heb wat stukjes gelezen over operaties en wil toch iets hierover kwijt.
Veel mensen schrijven dat ze nu meer op andere plekken zweten dan voor de operatie.
Ik ben vorig jaar oktober geopereerd en mijn handen zijn sindsdien droog. Hiervoor heb ik alles geprobeerd wat maar mogelijk was en niets hielp. Vandaar dat ik ook al een beetje sceptisch was over deze operatie, echter ik ben zóóóó blij dat ik het heb gedaan. Ik zweette extreem bij m'n handen, voeten, oksels, bovenlip en lies en nu zijn m'n handen droog, m'n oksels en bovenlip bijna droog en de rest is hetzelfde gebleven. Ik zweet nu helaas ook meer op m'n bovenbuik. Maar dat vind ik lang niet zo erg als m'n handen. Vroeger stond ik bij een kassa, of moest ik mensen een hand geven op verjaardagen, en waren m'n handen de "trigger" om alles te laten zweten. Dat is nu niet meer. Nu zweet ik alleen als ik het warm heb of als ik een inspanning heb geleverd, wanneer andere mensen ook beginnen te zweten, alleen dan wat erger, maar dat was ik al gewend. Ik zou de operatie iedereen aanraden die door dat vervelende zweten niet zichzelf kan zijn. Ik ben er veel zelfverzekerder door geworden en voel me echt véééél beter!! ;)

Hoi Natascha,

Goed dat het jou zo geholpen heeft!
Ik heb ook een operatie ondergaan. (7 jaar geleden) Bij mij was het ook vooral voor mijn handen, maar ook voor mijn gezicht en oksels. Een tijdje was ik helemaal zweetvrij maar daarna begon het ook op andere plekken. Vooral op de rug, borst en liezen. In de winter gaat het prima...maar nu het zo warm is gutst het zweet van mijn rug en borst. Als ik een rok aan heb loopt het zweet zelfs vanuit mijn liezen naar beneden langs mijn benen :( Oksels zweet ik ook nog wel, maar lang niet meer zo erg en niet zomaar. Voor zweten is nu inspanning of warmte nodig. Ik weet eigenlijk niet zeker of ik de operatie had gedaan als ik de gevolgen had geweten. Misschien wel....het is vaker koud dan warm hier in Nederland. Maar ja...aan de andere kant had ik oksels en handen ook met botox kunnen voorkomen zoals ik nu op dit forum lees. Ik denk dat ik maar eens die pillen ga proberen. Hoop dat de dokter ze voorschrijft.

groetjes
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi speeda,

Ik herken het zeker dat het zweet je langs je benen loopt ook ik heb daar last van!
Erg vervelend.

Ik heb ook al eens geprobeert om er odorex extra dry erop te smeren mij helpt het niet maar probeer het eens misschien jou wel!!
Kim
speeda
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 23 jul 2006, 23:09
Contacteer:

Bericht door speeda »

Hey Kim,

Ik heb van alles geprobeerd....Deoleen, odorex dry..maar nix houdt het tegen. Ik denk dat het er toch echt uit moet :(
Werken die pillen bij jou?

groetjes
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Voordat dit offtopic gaat... svp lezen cq reageren in de pillen topic. :!:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht