Ik heb wat stukjes gelezen over operaties en wil toch iets hierover kwijt.
Veel mensen schrijven dat ze nu meer op andere plekken zweten dan voor de operatie.
Ik ben vorig jaar oktober geopereerd en mijn handen zijn sindsdien droog. Hiervoor heb ik alles geprobeerd wat maar mogelijk was en niets hielp. Vandaar dat ik ook al een beetje sceptisch was over deze operatie, echter ik ben zóóóó blij dat ik het heb gedaan. Ik zweette extreem bij m'n handen, voeten, oksels, bovenlip en lies en nu zijn m'n handen droog, m'n oksels en bovenlip bijna droog en de rest is hetzelfde gebleven. Ik zweet nu helaas ook meer op m'n bovenbuik. Maar dat vind ik lang niet zo erg als m'n handen. Vroeger stond ik bij een kassa, of moest ik mensen een hand geven op verjaardagen, en waren m'n handen de "trigger" om alles te laten zweten. Dat is nu niet meer. Nu zweet ik alleen als ik het warm heb of als ik een inspanning heb geleverd, wanneer andere mensen ook beginnen te zweten, alleen dan wat erger, maar dat was ik al gewend. Ik zou de operatie iedereen aanraden die door dat vervelende zweten niet zichzelf kan zijn. Ik ben er veel zelfverzekerder door geworden en voel me echt véééél beter!!