Hallo, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Bij mij begon het zweten toen ik een jaar of 20 was. Ik had altijd natte oksels en handen. Echt heel genant. Ik ging stage lopen en vond het verschrikkelijk om iedereen een hand te geven. Ik droeg altijd donkere kleren. In de zomer 2 t-shirts over elkaar heen, zodat je geen natte plekken kon zien. Toen las ik in een tijdschrift iets over een operatie. Ik ben meteen naar de dokter gegaan en heb het voor elkaar gekregen. Na mijn operatie was ik echt helemaal blij. Ik kon gekleurde t-shirtjes dragen...en iedereen een droge (extreem uitgedroogd in eerste instantie) hand geven

. Zelfs toen ik een keer heel erg voor schut werd gezet en normaal gesproken zou blozen, bloosde ik niet. Maar mijn blijheid duurde helaas niet lang. Al gauw kwam het zweten terug. Niet in mijn handen, maar wel onder mijn oksels..in mijn gezicht, op mijn hele romp...liezen en bovenbenen. Als ik ga sporten zweet ik nu zelfs op mijn scheenbenen en enkels!! Als ik iets eet, staat het zweet op mijn voorhoofd. Iets pittigs eten doe ik dus helemaal niet meer. Als ik op een stoel ga zitten, laat ik een afdrukje achter. Ik kan er nu redelijk mee omgaan. Draag kleren waar je het niet in ziet....ik ga extra vroeg naar mijn werk zodat het nog niet druk en warm is in de metro..maar toch....ik zou graag zonder te zweten door het leven gaan.
Ik ga nu maar es het forum doorlezen. Het is echt een hele troost om verhalen van lotgenoten te lezen..en ik hoop dat jullie wat nuttige tips voor me hebben!!
groetjes speeda