'Jullie met jullie odorex ah draag gewoon een onderhemdje en niemand die ziet dat je zweet (kun je alle kleuren dragen) maar dit lost nog altijd niet het voorhoofdzweten op....DIT is het grote probleem de rest kun je allemaal wel nog verdoezelen...'
Tegenover:
'Ik zweet zowat over mijn hele lichaam, maar mocht ik 1 plaats kiezen waar ik het kan wegdoen dan is het mijn voorhoofd. Andere plaatsen hou ik redelijk in bedwang. give it a shot, het doet zeker geen kwaad enkel goed.'
Wat je zegt over allergieen is ook vanuit jezelf gezien en ik ben blij dat het jou helpt. Ik heb injecties gehad, elke pil, elke inhaler, alles wat er maar voor allergieen is. Maar bij mij helpt er echt helemaal niks tegen. Op mijn opleiding (medisch blok) heb ik ook heel veel geleerd over allergieen en het is zogezegd een 'miasma'. Wat kort en makkelijk gezegd, zoiets betekent als dat dit als het ware in je DNA zit vastgebeiteld. Het is extreem moeilijk, zoniet dus onmogelijk om er helemaal af te komen (dus je mag je zeker gelukkig prijzen dat het je hooikoorts verlicht). Toen ik de injecties had gekregen heb ik er een jaartje minder last van gehad. Maar dat kreeg ik de jaren erna dubbel zo hard terug. Dus als de medicijnen al wat doen, dan maken ze het erger voor mij.
Maar ieder mens is anders, gelukkig. Want bij jou slaat het wel aan. Maar dat bedoel ik ook met dat je moet uitkijken hoe je iets formuleert. Dat iets bij jou zus of zo is, wil niet zeggen dat dit automatisch ook voor een ander zo is. Het is natuuurlijk heel moeilijk om 'in de huid' van een ander te kruipen, om het niet vanuit je eigen referentiekader te zien. Maar als je discussies aan wilt gaan en je mening wilt zeggen, vind ik dat je dat vanuit jezelf moet doen en het niet 'algemeen' maken, als iets dat een feit is. Het zijn geen feiten namelijk, het is jouw mening en het zijn jouw ervaringen. Op dit moment weten de doktoren zelfs ook niet meer wat ze kunnen doen tegen mijn allergieen. Ik heb dan wel weinig vertrouwen in ze, maar ik heb het zelf ondervonden dat er niets is voor mij dat helpt, dan wel verlichting geeft. Nu probeer ik het door middel van goede voeding, homeopathie, etc. Gewoon van alles blijven proberen, net als het zweten dus..... Maarre.... ik vind het wel aardig/positief dat je probeert mensen hoop te geven, dus die positieve instelling waardeer ik wel in je