ik draag overal hemdjes onder, dan voel je de druppels op je rug iig niet!
als ik een rokje aanheb doe ik er af en toe een wielrennersbroekje onder.
als je gaat zitten met een kleur rok die niet zweetbestendig is ga dan gewoon niet op de rok zitten. (kan alleen bij wat langere rokkken!!
bij hand geven zeg ik vaak gelijk: sorry voor m'n zweethanden!! Of ik was ze nog even snel van te voren (met verjaardag als visite net binnen komt) En dan gewoon op je dooie gemakkie afdrogen met een handdoek. Lijkt het alsof je druk in de weer bent met voorbereidingen.
als iemand er een opmerking over maakt lach ik het wel eens weg..."sexy he? zwetende vrouwen, weet je hoeveel mannen daar opgewonden van raken??!!"
En ik zorg er altijd voor dat ik niet stink, ik heb het zelf gelukkig snel in de gaten. odorex extra dry helpt niet tegen zweten maar wel tegen de geur bij mij. Kleine busjes bij je hebben geeft een beter gevoel.
doe er verder gewoon niet stiekem over. als iemand je vastpakt dan zeg je gewoon dat je er niks aan kan doen en het zelf ook vervelend genoeg vind. Mijn vriendinnen en vriend doen er echt niet moielijk over, die vegen met liefde mijn zweetneusje schoon en controleren op plekken!!