ff voorstellen..

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Lonely
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 20 mei 2006, 10:57
Contacteer:

ff voorstellen..

Bericht door Lonely »

Dag allemaal!
Ben ook nieuw hier en zal me ff voorstellen, ben een jongeman van 24 en heb ook zwaar te kampen met overmatig transpireren. Voornamelijk veel onder mn oksels en handpalmen..
Ik heb het nu alweer 8 jaar... :(
Ik heb net als jullie van alles al geprobeerd, maar allemaal tevergeefs..
Ben in het dagelijks leven project engineer, en drom heb ik ook nog is vaak te maken met een berg stress + klanten..
Die gaat niet egt bepaald goed samen... Weet wel dat het bij mij door iets Psychisch komt, door een vlaag van stress, daardoor trillende handen + overmatig transpireren..

volgende heb ik allemaal al geprobeerd:
-Alle soorten deo's (werkt voor geen ruk vij mij, geeft alleen maar vlekken)
-Ben in therapie geweest bij een Mevr. in Zoeterwoude, die heeft destijds het probleem bij mn tante eruit gepraat.. (die had ook last van overmatig transpireren) bij mij heeft dit niet aangeslagen..
- Ben nu bezig met Homeopathische middelen van Vogel(miss ook wel intressant voor sommige van jullie), zoals Salvia en Valeriaanintuur.
Moet zeggen dat Homeopathie pas na enkele weken werkt, het wordt eerst erger en daarna moet het weg zijn of een heel stuk minder zijn.
Ik ben nog maar in de eerste week en het wordt alleen erger, dus betekend dat het wel al aanslaat, maar of het dadelijk ook gaat werken?? :?

Naja dit is ff mijn verhaaltje.. :lol:
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hoi Lonely,
welkom hier! Hopelijk heb je wat aan de informatie op het forum en zal je hier wat steun vinden! :)

Succes ermee!

Groetjes, Angela
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Welkom hier Lonely!

Ik ben benieuwd wat de Salvia voor jou doet verder. Ik ben er toevallig 2 dagen geleden mee begonnen, maar ben nu weer ff gestopt, want ik krijg maandag voor het eerst Botox in Antwerpen bij Carpe.
Ik dacht stel je voor dat het acuut minder wordt, dan krijg ik niet meer zoveel Botox, maar na maandag begin ik weer. Misschien is dit wel onzin hoor.. Oksels zijn dan hopelijk droog, maar de salvia is dan voor de rest.
Gesloten