eindelijk knoop doorgehakt...naar Antwerpen..

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

ettina
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 12:39
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

eindelijk knoop doorgehakt...naar Antwerpen..

Bericht door ettina »

Hallo allemaal,
Tijdje weggeweest, maar heb wel alles gelezen hier hoor.
Nou zoals jullie al lezen ik heb net een afspraak gemaakt bij Carpe in Antwerpen. Ik kan donderdag 9 juni al! Geweldig hé :D ik ben superblij dat ik de knoop heb doorgehakt,bleef er maar mee rond lopen.
Syneo5 werkt prima maar heb vreselijk last van eczeem, jeuk.. niet leuk meer hoor. Kijk steeds tegen de behandeling na 5 dagen op. Kan er niet van slapen en de eerste twee dagen hou ik er last van :cry: Op naar België dus!!

Mijn man weet het inmiddels ook en hij nam het makkelijker op dan ik had gedacht. Alleen wat zijn we goed in het verbergen van deze kwaal want hij heeft in 10 jaar nooit iets gemerkt. ongelooflijk..haha

Goed ik kijk al uit naar 9 juni en houd jullie op de hoogte.
Groetjes Ettina
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Ettina,

goed van je zeg!
Zie je nou dat het oplucht als je man het weet!

Heb je EMLA zalf in huis??
Die gebruiken ze als verdovingscreme in Antwerpen!
Kun je recept via huisarts vragen, anders rekenen ze daar 5 euro voor in belgie.

Heel veel succes!!
Ik heb nog steeds droge oksels!!!!
Het helpt echt geweldig!!

Kim
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nou ik denk dat het een wijze beslissing is hoor om naar Antwerpen te gaan...

Zou je (uitgebreid) willen vertellen hoe je het je man hebt verteld en hoe hij reageerde ??? Denk dat het voor veel mensen interessant is....

Groetjes Thijs
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hoi Ettina,
Wat geweldig voor je. Je zal zien dat het helpt.
Ik raad je ook aan om emlazalf te halen, dan voel je de prikjes niet zo.
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Succes,
gr. Ina
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

hoi allemaal

Ik heb een vraagje voor iedereen die ooit botox injecties heeft gebruikt. Ik was namelijk eerst van plan om naar de carpe kliniek in antwerpen te gaan voor injecties in mijn handen. Nu heb ik de kliniek gebeld en ze injecteren daar ongeveer 20 eenheden. Ik heb aan mijn dermatoloog in alkmaar gevraagt hoeveel ze daar injecteren en dat zijn 300 eenheden. Mijn dermatoloog vond 20 eenheden heel vreemd. Ik heb nu maar een afspraak gemaakt in alkmaar ipv in antwerpen. Het nadeel daarvan is dat het in alkmaar 680 euro is, en in antwerpen 160.
Mijn vraag aan jullie is, "als je ooit injecties in de Carpe kliniek gehad hebt, hoe lang werkte die botox dan? en voor de mensen die de injecties ergens anders gekregen hebben "hoeveel eenheden zijn er geinjecteerd, en hoe lang werkte dat?
Ik heb 6 juni al een afspraak in Alkmaar, daar moet je je handen voor de behandeling 15 minuten op ijs leggen als verdoving. Zijn die injecties erg pijnlijk? Ik hoop heel erg dat het gaat werken. Ik ben heel bang dat het niet werkt omdat al het andere dat ik al geprobeerd heeft ook geen resultaat heeft gehad.

Rianne
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Ik moet je heel eerlijk zeggen, dat ik het aantal prikken in Antwerpen erg weinig vind. 20 eenheden, dat kan nooit goed gaan. Ik denk dat jouw dermatoloog in Alkmaar eerder in de goede richting zit.
Als ik in de Botox werd gezet, werden er twee flesjes gebruikt en waren de prikken niet te tellen. Ik heb het wel eens geprobeert, maar het is me nooit gelukt. Bij mij werkte de Botox gemiddeld 4 maanden, soms 4,5 maand, maar het verschilt van persoon tot persoon.
Heel veel succes,
Ina
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Ik ben bij carpe geweest en heb daar injecties gehad.
Ze gebruiken daar # spuiten vol die ze weer onderverdelen in zo'n 20 a 25v kleine prikjes per oksels.
En het werkt!
Ik heb droge oksels!
Dus gaan met die banaan.
Het werkt gewoon!

Kim
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

Vraagje: ik ga maandag naar Antwerpen! Hiephoi! Moet ik nog iets speciaals doen? Ik las gen alcohol en aspirines de avond van tevoren, maar dat komt goed, want het feesten begint erna pas en de aspirines dan weer een dag later ;) , dus dat is niet zo'n probleem. En die creme die vraag ik daar wel, met het heen en weer rijden en de behandeling kan die 5,- er ook nog wel bij (anders moet ik ook nog even naar de dokter en de apotheek), maar bijvoorbeeld scheren? Wel of juist niet? Die ochtend of de avond ervoor? Of maakt het neit uit? Kan iemand van jullie me dat vertellen? Anders meot ik weer bellen en vind ik op mijn werk nogal vervelend, want daar zitten mijn collega's bij. Die weten van niets en dat vind ik ook niet nodig. Als jullie me kunnen helpen, heel graag.

Groetjes, Mikkie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Mikkie,

Welkom op het forum. Ehh over scheren het volgende. In Nederland moet je je een paar dagen van te voren scheren onder je oksels. Dat is het protocol voor toedienen van botox bij een dermatoloog. In Belgie hoeft het niet wat ik van Kim had begrepen. Maarja Kim is een vrouw en vrouwen scheren zich als het goed is standaard al onder de oksels :)

Ik werd jaren lang door mijn huisarts geinjecteerd en die maakte er geen probleem van dat ik niet geschoren was. De eerste dermatoloog die ik had ook niet trouwens, en das geen onbekende op het botox terrein.

Dus ehhh ik zou het lekker niet scheren.. De laatste keer dat ik in het ziekenhuis was had ik me ook niet geschoren omdat ze het niet hadden gezegd en ik het niet wist. De dermatoloog zei toen van "ow ok, nou dan doen we het op ongeschoren oksels, is voor mij de 1e keer." En dat ging ook goed.. dus... don't worry... wil je wel scheren dan 2 a 3 dagen van te voren doen...

Groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Mikki,

Ik heb daar toen niks over te horen gekregen, maar ik scheer altijd mijn oksels!!!
Heel veel succes en laat inderdaad weten hoe het is gegaan!
Als je met de auto gaat hou rekening met de reistijd in en rond antwerpen staat alles vast !!!!!!!

Tip; nummer van carpe bij de hand houden als je onverhoopt in de file komt te staan!
Zorg dat je op de singel zit dan ben je in de buurt!!

Gr kim
maria
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 20:32
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door maria »

Hoi Mikkie!
Ik hoor er hier niemand over maar van mijn dermathologe moet ik altijd 24 u van tevoren geen deo meer gebruiken. Dat schijnt beter te zijn voor de tests die ze in het ziekenhuis doen om te kijken waar de zweetplek precies zit. Maar in andere berichtjes op dit forum las ik dat ze bij Carpe zo'n test niet doen maar gewoon de hele oksel behandelen. Dus je moet maar even kijken wat je doet dan. En over dat scheren, het lijkt me dat de arts er beter bij kan als iemand geschoren is, maar dat is mijn mening ;)
Groetjes Maria
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Toen ik naar carpe ben geweest heb ik mijn oksels de dag ervoor nog geschoren ik heb nergens last van gehad!
En deo die gebruik ik nooit omdat de geur van zweet dan juist versterkt word!!!(tip van de huisarts en dermatoloog)
succes in ieder geval en laat het weten hoe je het hebt ervaren.
Ps stel je van die kliniek niet teveel voor want het zijn gewoon een paar muren en een behandeltafel, geen luxe!!!Champagne word niet geserveerd!Wel koffie of thee!
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

Geen misverstand: ik scheer me iedere dag, maar al die middeltjes die ik heb gebruikt, mocht je je 24 u van tevoren niet scheren, vandaar (deed ik toch wel)... :D
Deo gebruik ik altijd; ik heb gelukkig bijna geen geur, hoewel dat de laatste weken erger wordt. Ook een reden om er nu weer achteraan te gaan; eind van de dag durf je bij niemand meer in de buurt te komen en een gezellige borrel na het werk is ook niet echt relaxed :(
Hoop dat dat na maandag weer kan, want de zomer is juist zo gezellig!
En over die files? Mijn vriend gaat mee en we maken er een gezellig dagje van (gelukkig hoef ik pas 's middags; hij is bang dat ik zoveel last heb dat we meteen daarna weer naar huis moeten, maar dat zien we dan wel. En anders ga ik op een terrasje zitten).
Nog 4 nachtjes!
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

En Kim; die champagne neem ik na een maand, als alles nog droog is! ;)
nik
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 03 jun 2005, 15:23
Contacteer:

kliniek

Bericht door nik »

Hallo allemaal,

Ik wilde alleen even weten of er iemand is die de Botoxcenter kent in Antwerpen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht