Achter de computer

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Achter de computer

Bericht door Ina van Ringen »

Ik zit heel rustig en stil achter mijn computer, heb net gedouched, droge spullen aangetrokken en kan dus nu weer overnieuw beginnen. Van mij mag het nu ijspegels gaan regenen.
Wat is dit weer balen zeg en het is nog niet eens de hondsdagen in augustus, die komen nog, grrrrr. Ik moet er nog even niet aan denken.
Voor mij hoeft de zomer zo niet meer, geef mij de herfst winter en voorjaar maar.
Gr. Ina
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

2 jaar geleden

Bericht door dientje »

2 jaar geleden, ik weet het nog. KUT ZOMER!! ik moest gewoon allemaal van die stomme truitjes komen waarbij de oksels ONDER de zweetplekken zitten. Wat vreselijk was dat!!! BAH BAH BAH!!! spijkerjasjes, andere jasjes, vestjes ging het doorheen. Ik droeg alleen maar gebreide kabeltruien, want daarin kon je niks zien.... KOTSSS!!! MEnsen gebruik BOTOX echt het werkt. HEt geeft je een prettig gevoel!
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Ik weet het dientje, maar ik heb helaas geen botox centen, das mijn probleem. Het gaat nu gelukkig weer wat beter.
Nog een weekje dan heb ik vakantie. Op naar Zweden. Ik verheug me er erg op. Even heel wat anders, en maar hopen dat het niet te warm wordt met onweer. Hoge lucht is niet zo erg. We zien wel, ik heb twee koffers vol met T shirts en extra ondergoed, dus ik kan vaak genoeg droge schone kleding aantrekken.
Groetjes Ina
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

En Botox is vast niet op elke plek van het lichaam te gebruiken, neem ik aan? Botox inspuiten in mijn liezen? Alleen als ik er al aan denk krijg ik plaatsvervangende pijnen... Auw.
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Tja Botox laten zetten is niet echt gevoelloos en kan verrekte pijn doen, vooral rondom je oren en slapen, maar....het is het waard.
Gr. Ina
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik heb net 7km gefietst naar m'n neef, daar met hem hardgelopen en daarna weer die 7 km terug op de fiets en je raadt het al, zeiknat. :) Maar met sporten vind ik het niet erg, sterker nog dan is het zelfs wel lekker. Maar ja, ik zie ook al op tegen de zomer maar je doet er zo verrekte weinig tegen, die zomer komt toch wel. :)
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Bij het fietsen is het wel vervelend. Bij mij dan. Dan plakt je broek aan je vast en zit je vrij stroef in het zadel.
Plaats reactie