Iets positiefs over SUDOR!!!!

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

Hoi Mirela,

Gister heb ik bericht gekregen van Sudor.... het is zeker!!!!!!
a.s zaterdag wordt ik OOK geholpen. Weet jij al hoe laat?
Ik nog niet. Vandaag zou ik gebeld worden door de afdeling opname en dan zou ik de tijd horen.

groetjes Jeanine
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

half 9

Bericht door mirela »

hoi jeanine,

De opname heeft me gebeld en aansluitend had ik Caroline nog even aan de telefoon en ik word als tweede geholpen en moet er om half 9 zijn.
;)
Groetjes Mirela
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

Hi mirela,

Ik moet me om 11.30 uur melden. Waarschijnlijk zien we elkaar dan niet of misschien op de uitslaapkamer HAHAHA.

Hoe komt het eigenlijk dat je zo ver naar voren ben geschroven en dat je nu al geholpen wordt?
Ik dacht dat het kwam omdat IK zo vaak Sudor belde of ze me al een datum konden geven dat ze zoiets hadden van: laten we haar maar helpen dan zijn we van dat gezeur af!! Ben er wel erg blij om dat het gaat gebeuren. Ik stond op dat moment te springen van blijdschap en gelijk rolde de tranen over mijn wangen (gek he zo'n blij gevoel)

Bedankt voor je lieve persoonlijke berichtje en voor jou ook heel veel succes en dat je maar snel mag opknappen en er plezier van mag hebben (goede uitwerking dus)

veel liefs Jeanine
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Connecties nee hoor grapje
Er was iemand uitgevallen daarom ben ik zo lekker snel aan de beurt.

Toen ze belde stond ik met knikkende knieen :o en heb gevraagd of ik even later terug kon bellen.. Mijn man was al thuis en hij vroeg wat er aan de hand was:? Toen ik het hem vertelde zij hij direkt nou dat is snel maar dan ben je er ook mooi vanaf.

Dus vandaag loopt mijn hoofd over van alles wat ik nog voordien wil doen ha ha ha we hebben namelijk 2 jochies eentje van 5 en eentje van 2 en die laatste vind op dit moment niemand leuk behalve mama dus dat moet ff in een weekje over zijn ha ha ha..

Maar ik loop de hele dag al met een euforisch gevoel rond heel onwerkelijk dat ik er na op 4 weken na naar 31 jaar eindelijk vanaf ben....

Groetjes Mirela
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

HET MEEST POSITIEVE OOIT OVER SUROR


IK BEN DROOG


GROETJES MIRELA
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Fijn mirela

ikhoop dat het bij janine ook is gelukt :D
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Dat is ook gelukt

Jeanine is ook droog.


Groetjes
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

JA IK BEN OOK DROOG!!!!!!!!!!!!!
Super voel ik me. Vandaag heb ik een t-shirt met lange mouwen van Lex (mijn man) gekregen in het groen/blauw en DROOG zelfs na een vergadering die ik vandaag had. Het t-shirt kan vanavond in MIJN KAST ipv in de was. Ik voel me ondanks dat ik zaterdag geopeerd ben helemaal ...... TOPPIE. (heel raar gevoel) Ik moet nog wel wat rustig aan doen en bij slapen, maar ik voel me heeeeeel erg zelfverzekerd.


Als je twijfeld over de operatie...........mail me!!!!!!!


DAT ZO'N INGREEP JE LEVEN KAN VERANDEREN IN POSITIEVE VORM!!!!!



Liefs Jeanine
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ik ben blij dat het voor jullie goed is gegeaan!!!
Gefeliciteerd!!!

Maar toch ff een kanttekening,
Niet elke operatie gaat goed!
Bij mij dus niet !
Ik zweet nog steeds na de operatie!!
Tuurlijk ben ik blij voor jullie maar aan de andere kant "boos" dat het bij mij niet het gewenste effect heeft gehad!

Groetjes en veel zweetvrije dagen gewenst en op naar de zon!!!!!

Kim :cry:
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Bericht door jeanine »

Hi Kimmy,

Dank je wel voor je felicitatie, maar jij kan toch denken om je opnieuw te laten helpen, MAAR DAN WEL BIJ SUDOR die doen niets anders dan deze operatie.
Maar 2% wordt door Sudor opnieuw geholpen aangezien de eerste keer niet aansloeg. Het kan dan toch nog!!!!
Je kan het zelf dus nog overwegen. Het wordt ook in 1x aan beide zijde gedaan, zodat je ook niet nog een keer onder het mes hoeft.

Liefs Jeanine
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

opnieuw

Bericht door mirela »

Hoi Kim,

Ik ben het eigenlijk wel met Jeanine eens, Voor jouw is het alweer een hele tijd geleden dat je het hebt laten doen. De technieken zijn in die paar jaar behoorlijk veranderd dat gaat op dit moment razend snel.. Ga er gewoon naartoe, De rest van je leven botox nemen, als er toch nog een andere oplossing is is het overwegen toch wel waard.

Wat ik geschreven hebt klinkt natuurlijk erg cliche maar ik ben zo'n gelukkig mens dat ik het met iedereen wil delen.

Groetjes Mirela
yessie
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 09 mar 2006, 15:57
Contacteer:

Bericht door yessie »

hey kim,

k las je berichtje over dat je bij paul de leeuw in de uitzending bent geweest..k heb die uitzending niet gezien.

maar je had t erover dat je in t archief van de vara de uitzending nog n x kunt bekijken.k kan dit niet vinden, waar moet k dan precies zoeken?
k ben benieuwd.

liefs, yessie
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Heee Kim

Ik denk dat het zeker een aanrader is om iig met de artsen in overweging te gaan voor een 'tweede ' operatie. Zij weten er veel over en kunnen je erover inlichten.

Groet en succes
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

de uitzending van papaul is na te kijken op de site van de vara in het archief van 15 maart 2005.
De operaties wat ik heb gehad is geen JAREN geleden maar 1 jaar .
En nee ik laat me niet opnieuw opereren!!!!
Dat heb ik er niet meer voor over!!!
Ik heb nu littekens genoeg.

Groetjes Kim
Plaats reactie