morgen injecties

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
yvetjuh
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 20 feb 2006, 19:05
Contacteer:

morgen injecties

Bericht door yvetjuh »

hallo,
ik weet dat ik een beetje laat ben met dit topic, maar ik heb jullie pas net ontdekt.
ik ben 17 jaar en heb overmatig zweet. ik heb er al jaren last van en laat het morgen eindelijk behandelen met botoxinjecties.
ik heb een tijdje terug iets gelzen, over dat de zweetproductie blijvend verminderd. is dat waar?

groetjes
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Hoi Yvet,

Heel veel suc6 vandaag... Helaas helpt botox maar voor een bepaalde periode, je krijgt niet zoals bij de zalfjes nadien een inhaalrace. Maar het komt gewoon terug.

Groetjes Mirela
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Re: morgen injecties

Bericht door Zwetertje1977 »

yvetjuh schreef: ik heb een tijdje terug iets gelzen, over dat de zweetproductie blijvend verminderd. is dat waar?
Dat is proces van "jaren" denk ik. Na elke behandeling die je krijgt zal de zweetproductie terugkomen alleen in "iets' mindere mate. Dus na 10 behandeling zou het best kunnen dat de zweetproductie minder is. Ik kan niet uit ervaring spreken, ik heb pas 1 behandeling gehad. Misschien dat Thijs daar meer over weet. :lol:
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi,

Ik weet er inderdaad mischien wel iets van ! :)

Na ruim 5 jaar injecties te hebben gehad kan ik concluderen dat het bij mij langer duurt voordat ik weer ga zweten. Ik kan het nu zeker een jaar volhouden zonder opnieuw geinjecteerd te moeten worden terwijl ik vroeger echt om de 3 a 4 maanden moest....

dus er is hoop! ;)

Groetjes Thijs
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

zo heb vandaag ook injecties gehad bij carpe...
viel allemaal reuze mee...
maar nu een vraag heb dus te horen gekregen dat dit in combinatie met van die vichy deo's gebruikt moet worden maar nu is de vraag enig idee waar deze te kopen zijn ?
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he tiger,

vichy is gewoon te koop bij de apotheek, de deo's varieere tussen de 11 en de 20 euro als ik me niet vergis.
ben blij bij jou te lezen dat de botox er mee viel, ik ga woensdag voor de eerste keer, en als ik er aan denk breekt me het zweet al uit!
was jij meteen droog na de behandeling? en ben je ook echt helemaal droog of is het gewoon minder?
groetjes tally
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

Bericht door fraz »

weet iemand waarom je vichy zou moeten gebruiken ????
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

nou je krijgt om te beginnen een paracetamolletje...
daarna krijg je nog een verdovende creme (hiervoor krijg je trouwens een voorschrift zodat je die zelf de volgende keer kan kopen)...
ik heb heel wat prikjes gehad wat volgens de dokter geen overbodige luxe was in mijn geval... schat er zo'n 15 a 20 per oksel... de helft ervan was praktisch niet te voelen de andere helft wel... maar jah, na 3 van die pijnlijke ben je er ook wel aan gewend... helemaal pijnloos is het dus niet, maar ik heb er 15 pijnscheutjes er wel voor over... uiteindelijk blijven het prikken he...
enne of het direkt werkt ? nou volgens hun duurt het 3 a 4 dagen voordat het echt begint te werken... bij het terugrijden (3 uur) zat ik errug hevig te zweten en dezelfde avond ook... misschien ook wel de zenuwen weet het niet... vandaag is het al minder... ga zo de stad in en dan zie ik het wel ;) meestal heb ik er thuis niet zo'n enorme last van dus....

ik weet niet of je naar carpe gaat maar ik zou me voorbereiden op een redelijke wachttijd... ik had een afspraak om 15:00 uur en was pas om 16:30 aan de beurt... ik kreeg wel mee van andere klanten die er eerder waren geweest dat dat wel normaal was....

enne waarom Vichy ? denk gewoon dat dat in combinatie met botox een goede werking heeft ? denk niet echt dat het iets als sponsoren is ofzow...
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he tiger,

ik ben vandaag geweest.
achteraf gezien valt het wel mee, maar toen de dokter mijn linker oksel deed leek het of hij er een brandende naald in stak. maar ik heb het er inderdaad wel voor over.
ik heb ook 1.5 moeten wachten. ik merk aan een oksel al een degelijk verschil, hij is vanmiddag droog geweest!!! dat is al een begin. ben super blij dat ik het heb laten doen.

groeten tally
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

ben blij om te horen dat het meeviel tally :D er zitten er altijd wel een paar prikjes bij die je meer voelt dan andere, maar da's best logisch aangezien er bepaalde delen van je oksel wat gevoeliger zijn dan andere....
ik merk al 2 dagen echt een verschil.... kom na een dag school niet meer meer kleddernatte shirt thuis aan... links is het altijd wel droog, rechts wat vochtig en als ik echt nerveus ben dan wordt het wel nat maar echt sukken minder dan voor de behandeling...
Al met al ben ik tevreden met het resultaat en hopelijk ben jij dat ook :D
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he tiger,

ik ben ook mega tevreden met het resultaat tot nu toe,overdag ben ik meestal nu wel droog ma s'avonds begin ik wat te zweten, maar absoluut niet meer zoveel als voorheen.
en gister ben ik zelfs de hele dag droog geweest.
normaal zwete ik heel erg onder het huishouden of onder het computeren maar dat is nu ook niet meer zo.
ben echt mega gelukkig en heb mijn vriend zelf al laten voelen hoe droog ik was.
groetjes tally
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he tiger,

ik wil vragen hoe het met jouw zweten gaat? we hebben ongeveer rond dezelfde tijd botox injecties gekregen. bij mij gaat het over het algemeen goed en ben meestal droog, maar op school zweet ik wel, ma ik weet niet of ik echt zweet plekke heb of dat alleen maar zo warm aan voelt, ik durf niks naar school aan te trekken waar je zweet plekke in ziet.
vandaag voelde ik me echt ff rot, omdat ik dacht dat ik mega had gezweet, en heb dus ook maar de hele dag met mijn jas aan gezeten.
ik weet niet of dit waanideeën zijn of dat ik echt zweet, ik was vandaag echt ten einde raad.
voor andere mensen die dit lezen mogen natuurlijk ook een reactie geven graag zelf!!!! ik heb 1,5 week geleden voor het eerst botox injecties gehad, en ben bang dat het dus niet helemaal helpt, ik voel me echt heel rot hierover.
zijn jullie allemaal helemaal droog na botox?

groetjes tally
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

hey Tally,
nou ik heb nu dus weinig last van het zweten...
wel heb ik ook het gevoel dat ik aan het zweten ben, dus zo'n warm gevoel bij mijn oksels en prikkelig... maar daarna blijtk dus dat ik niet of weinig heb zitten zweten... helemaal niet zweten heb ik maar een paar daagjes gehad, meestal zweet ik wel wat maar dat valt dan reuze mee... ik loop altijd in een t-shirt met daaronder een wat strakkere shirtje die wel eens kleine zweetplekken vertoond aan het einde van de dag...
ik heb wel opgemerkt dat ik nu wat meer zweet op andere plekken....
maarre voor op school ; is het geen optie om ff (met je jas desnoods) naar de wc te gaan en ff in de spiegel checken of je echt heb zitten zweten of niet ?
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he tiger,
bedankt voor je reactie.
dat is inderdaad een optie, maar ik had die dag een truitje aan waar ik het niet in zag, en was er ook niet zeker van of ik het voelde.
maar, nu gaat het heel goed weer!!! ik heb gisteren op school niet gezweet, niet eens dat ik een beetje vochtig was, en de rest van de dag ook niet.
en vandaag ben ik naar de stad gefiets, en had me extra iets aan getrokken waar je zweet plekken in ziet, en toen ik thuis kwam was ik helemaal droog!!! terwijl ik het toch er warm had.
dus ik denk dat ik donderdag te vroeg een conclusie heb getrokken, en dat het bij mij wat extra tijd nodig heeft gehad, maar nu weet ik dat voor de volgende keer.
ik gebruik ook de vichy deo voor de zekerheid erbij. ik weet niet of jij dat doet, maar het het idee dat het heel goed helpt.
groetjes tally
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

yup gebruik de deo ook... weet niet of het daadwerkelijk iets uit maakt aangezien ik het nog niet niet gebruikt heb, dus kan de twee resultaten niet met elkaar vergelijken... en nu nog maar wachten en kijken hoe lang het meegaat he ;)
Plaats reactie