Carpe

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Frits
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 29 sep 2005, 17:10
Contacteer:

Carpe

Bericht door Frits »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier maar niet nieuw met het probleem. Na eerst een keer in Nederland met botox behandeld te zijn overweeg ik nu een keer naar Carpe in Antwerpen te gaan.

Weliswaar weet ik dat hier meerdere ervaringsdeskundigen zijn met Carpe, maar sommige reacties zijn enigszins gedateerd.

Hoe denken jullie op dit moment over Carpe, o.a. over de duur van het resultaat, de behandeling zelf etc etc etc.

Ik hoor heel graag van jullie.

Frits
ettina
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 12:39
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door ettina »

Hoi ben ik eindelijk weer!!

Heb vrijdag een 2e afspraak gemaakt met carpe, nu na bijna 4 maanden moet het wel weer. Ik ben er al weer teveel mee bezig. Wel vind ik dat de werking iets kort is. Maar misschien te vroeg om te oordelen omdat 9 juni de eerste keer was dat ik botox injecties kreeg. Maar even afwachten wat de werkingsduur na de 2e keer is. Er wordt beweerd dat hoe vaker je botox gebruikt hoe langer de tussenperiodes worden, we zien wel.

Verder is het een prima kliniek en de arts is erg vriendelijk en proffessioneel. En ach voor 160 euro..

Spreek jullie nog..ettina
ronald
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 12 jul 2005, 09:48
Contacteer:

Bericht door ronald »

Hoi voor mij is het nu 3 maanden geleden dat ik naar Carpe ben geweest en het werkt nog steeds goed. Maar waarschijnlijk zal ik snel weer wat meer beginnen te zweten maar dat is dus afwachten.. Tot nu toe ben ik in ieder geval heel tevreden over deze kliniek!
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ik ben in april met berdien samen erheen geweest en het is een prima kliniek!
Het is geen kliniek met mooie chique bankjes en schilderijen, maar eenvoudig en gewoon goed!!!

Kim
johan
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 16:48
Locatie: assen
Contacteer:

Bericht door johan »

Hoi allemaal,
Ik ben 4 maand geleden voor het eerst bij Carpe geweest voor botox in mijn oksels. Bij mij werkte het 7 weken uistekend en toen begon ik geleidelijk aan weer te zweten. Nu na 4 maanden zweet ik weer behoorlijk veel maar nog niet zoveel als voor de behandeling.
Ik denk dat ik het nog een paar weken aankijk en dan weer een nieuwe afspraak maak.

Ik was wel een beetje teleurgesteld dat ik na 7 weken al weer begon te zweten. Daardoor ga je toch denken dat Carpe misschien zo goedkoop is doordat ze lagere doses gebruiken. Het kan ook zijn dat het komt doordat het mijn eerste behandeling was en dat de volgende behandeling langer effect heeft.
Ik ga het in ieder geval nog een keer bij Carpe proberen, als het dan weer zo snel is uitgewerkt kijk ik wel weer verder.

groeten, Johan
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Botox is net als alle andere middelen.
Bij de een werkt het langer en beter dan bij een ander!!!
Dat is gewoonweg uitvogelen zijn wat het beste werkt voor jou.
Iedereen reageerd anders op bepaalde middelen.

Daarom kun je eigenlijk ook nooit zeggen dit werkt en dat niet omdat het bij een ieder een ander effect heeft!
Robin
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 07 mar 2006, 19:23
Contacteer:

Bericht door Robin »

Hoi, ik ben nieuw hier, meisje van 15 jaar. Ik heb veel gelezen op jullie site en heb al vanaf mn 13de last van hyperhydrosis (is toen getest) Door jullie site heb ik nu toch de stap genomen (en ook omdat het steeds erger wordt) om naar carpe te gaan in Belgie. Ik kan volgende week donderdag (16 maart) al komen. Die mevrouw aan de telefoon zei dat ze gewoon evenveel botox gebruiken als hier in Nederland. Verder was ze heel aardig maar ze zei wel dat het wel erg pijnlijk kan doen en dat je 100 prikjes krijgt. Ik kijk er een beetje tegenop, maar wil het toch graag omdat ik van mn zweten af wil. Hopelijk helpt het ook echt en dan ook voor ongeveer 3 maanden.. Nja ik dacht ik laat even een reactie achter!
Groetjes, Robin.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Hoi Robin,

Ik heb ook een afspraak gemaakt op 22 mei. Ik hoop dan dat ik de zomer een beetje droog door kom, vakantie enzo.
Ben erg benieuwd hoe het is.
Wat betreft de pijn, je kan verdovende créme op doen, dat helpt geloof ik, maar ik heb het zelf nog nooit gehad, dus ik weet niet precies hoe het voelt. Maar 100 prikjes, das wel veel!
Ik maak me niet zo druk om de pijn, heb wel tattoo's, daar ben ik ook doorheen gekomen, viel erg mee, dus dit zal ook wel gaan.
En als we daarna droog zijn, daar doen we het voor toch?

Veel succes en sterkte volgende week. Laat ff horen hoe het ging.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Als ervaringsdeskundige zal ik even wat advies geven :D

Robin, de prikjes zullen je denk ik geen pijn doen, dat doet het bij mij ook niet. Je kan van tevoren Emla op doen, dat verdooft het een beetje. Dit kun je ook kopen bij Carpe en kost 5 euro extra.
Wat ze zeggen over het aantal eenheden klopt niet. Bij carpe spuiten ze 20cc in, en in nederland soms wel 200cc, dat is dus een heel verschil.
Dokter Karavani die zei dat het is om het overmatige zweten te stoppen. Je zweet dus nog wel. Dat is eigenlijk een heel verschil als Nederland. In nederland stopt al het zweten!
En natuurlijk is de werking bij iedereen anders!

Groetjes!
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

hier moest ik toch ff op reageren aangezien ik maandag dus ook botox behandeling heb gehad bij carpe... ik vroeg namelijk hoeveel eenheden er geinjecteerd worden, waarbij hij aangaf dat het per persoon ging, aangezien iedereen weer net anders is... toen vroeg ik wat standaard wa en antwoordde hij dat ze altijd bij 20 eenheden beginnen... ik weet zelf dat ik "rijkelijk" ben behandeld aangezien het bij mij "geen overbodige luxe" was.. hoeveel er uiteindelijk is geinjecteerd weet ik niet, het was in elk geval meer dan die 20 eenheden...
Robin
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 07 mar 2006, 19:23
Contacteer:

Bericht door Robin »

Tegen ons heeft die mevrouw van carpe aan de telefoon gezegd dat ze eerst een bepaalde hoeveelheid doen (die normaal is) en als het hiermee niet werkt dan doen ze de volgende keer een hogere hoeveelheid botox... maar volgens mij kunnen ze onder andere door middel hiervan de prijs laag houden, want als deze hoeveelheid te weinig zal zijn en ik zou de volgende keer meer nodig hebben dan zou het ook duurder worden.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Tiger? hoeveel heb je betaald dan?
Ik heb ook een keer om meer eenheden gevraagd, maar dat wilde de dokter niet. Het is nl niet om al het zweten tegen te gaan, maar om het OVERMATIGE tegen te gaan, en dat helpt.
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

gewoon standaard prijs betaald : 160 euro
Plaats reactie