ook nieuw

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
charlie
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 13 sep 2005, 18:17
Contacteer:

ook nieuw

Bericht door charlie »

hallo allemaal

ook ik ben nieuw op dit forum
fijn om te lezen dat ik niet alleen ben

groetjes
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoiiiiiiiii Charlie welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee je staat zeker niet alleen.

Monique
charlie
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 13 sep 2005, 18:17
Contacteer:

Bericht door charlie »

hoi moon

dankje voor je welkom

natuurlijk sta ik niet helemaal alleen voor, want het is een beetje een familiekwaal bij mij. ik heb het er vaak over met mijn zus.
maar ik geloof wel dat ik het extreemste geval ben. en het is zo'n genant intiem onderwerp.
het is iets wat mijn hele leven bepaald, zoals ik ook bij anderen hier op het forum lees.
bij bijna alles wat ik doe denk ik na over de 'zweetgevolgen' en dan heb ik het nog niet eens zo erg als sommige anderen hier!

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik zweet over mijn hele lichaam en op sommige plekken iets meer (voeten, oksels, handen, liezen, bilnaad)
Het is voor het grootste deel lichamelijk. Ik heb een enorm snelle stofwisseling, dus alles gaat gewoon sneller bij mij. Ik ben wel eens getest of mijn schildklier goed werkte, dit ivm depressie en ook wel mijn lichamelijke klachten, maar ik ben als het goed is gewoon gezond!

Hoewel ik er vaak erg vaak onzeker over ben, probeer ik me niet al te extreem in te houden in het leven. Vroeger durfde ik nooit te sporten, maar sinds een paar jaar doe ik dat wel en anderhalve maand geleden ben ik op voetbal gegaan.
Ergens hoop ik dat het zweten minder wordt door het sporten, maar dat zal denk ik niet.
Hier op het forum staan in ieder geval veel tips om het zweten te lijf te gaan!

groetjes
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Ik zweet het meest onder mijn oksels. Maar in spannende situaties over mijn hele lichaam (gezicht, liezen enz.). In mei heb ik botox laten spuiten. Dit is echt geweldig! Alhoewel het nu wel wat begint uit te werken. Dus binnenkort naar Antwerpen.

Monique
charlie
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 13 sep 2005, 18:17
Contacteer:

Bericht door charlie »

succes!
Gesloten