overmatigzweten.nl openbaar blijven?

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie

Dit forum openbaar houden?

Ja
2
100%
Nee
0
Geen stemmen
Anders
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

overmatigzweten.nl openbaar blijven?

Bericht door Thijs »

Sinds de oprichting in 2005 van dit forum wordt er helaas meer gelezen dan geschreven. Nu ben ik altijd voorstander geweest dat informatie over hyperhidrose vrij toegankelijk moet zijn juist om zoveel mogelijk lotgenoten te kunnen helpen. Diegenen die er behoefte aan hebben kunnen zich gratis en anoniem registreren om vragen te stellen en/of te reageren op anderen. Andere patientenverenigingen die een forum hebben geven echter alleen (betalende) leden toegang tot hun forum. Nu is mijn vraag wat vinden de geregistreerde mensen op dit forum ervan als dit forum gesloten wordt voor gasten?
Betalen voor lotgenotencontact doe ik sowieso niet aan; dat vind ik achterhaald. Dus moet dit forum openbaar blijven? Stemmen maar en laat je mening horen hieronder. Thx alvast.
JWBokx
Rivier
Rivier
Berichten: 88
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 14:12
Contacteer:

Re: overmatigzweten.nl openbaar blijven?

Bericht door JWBokx »

Wat mij betreft blijft het openbaar.
Dit is anders dan ongeneeslijke ziekten waar vaak veel over prive leven geschreven wordt.
Wat ook kan is om deels openbaar en deels besloten na toelating door beheerder.
Dat is ook bij een autisme forum.
Maar dat is wel extra werk voor de beheerder, dus of dat haalbaar is weet ik niet.
Ik ga er nu vanuit dat mensen weten dat het openbaar is, dus niet alles daar op zetten.
Aan de andere kant wat mensen allemaal op feestboek en andere zooi zetten....
Tja dan lijkt me het geen probleem om dit openbaar te houden....
Plaats reactie