Zelfgeurende tshirts van Capsports

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie

Welke maat heb je interesse in?

S
0
Geen stemmen
M
0
Geen stemmen
L
0
Geen stemmen
XL
0
Geen stemmen
XXL
0
Geen stemmen
XXXL
1
50%
XXXXL
1
50%
Ik heb geen interesse in deze shirts.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Zelfgeurende tshirts van Capsports

Bericht door Thijs »

Naar aanleiding van viewtopic.php?t=3728 heb ik contact opgenomen met de makers van de zelfgeurende tshirts.

Zij zijn heel enthousiast en willen ook graag een kortingscode voor leden van dit forum verstrekken.

Nou heb ik zelf tshirt maat 3xl en soms 4xl (net hoe ze vallen) en die verkopen ze (nog) niet. Mijn vraag is daarom ook deze poll in te vullen welke maat je eventueel zou willen kopen. Als er veel vraag is naar grotere maten dan kunnen ze die gaan produceren.

Let op de shirts zijn niet zweetbestendig maar zelfgeurend. Dat wil zeggen dat ze heel lang bijvoorbeeld deodorantgeur vasthouden door een nieuw ontwikkeld chemisch proces die de 2 scheikundigen hebben ontwikkeld. Zelf zeggen ze dit erover:

Zelfgeurende sportkleding
Capsport brengt sport en wetenschap samen. Dankzij onze unieke geurtechniek ruikt je nieuwe outfit meteen lekker, hoe hard je ook werkt, danst, speelt of traint. Onze zelfgeurende kleding overleeft meerdere wasbeurten en frisse geuren zijn altijd opnieuw aan te brengen. Capsport wapent je tegen nare geurtjes. Onze t-shirts houden het zweet niet tegen, ze zijn ontworpen om de zweetgeur te maskeren met behulp van onze geavanceerde technologie die is toegepast in de inkt, specifiek op ons logo. Tijdens het sporten komt er een frisse geur vrij, wat een verademing kan zijn. Het is echter belangrijk om te weten dat de t-shirts daarna moeten worden gewassen en opnieuw kunnen worden voorzien van de gewenste geur.

Kijk even op www.capsportkleding.nl voor meer info en voorbeelden van de shirts (en broekjes). Ik ben reuze benieuwd wat jullie van dit initiatief vinden en of jullie interesse zouden hebben. Laat maar weten.........
fhughes
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 jul 2023, 03:29
Contacteer:

Re: Zelfgeurende tshirts van Capsports

Bericht door fhughes »

Ik ben benieuwd naar de zelfgeurende tshirts van Capsport! Wij wensen hen veel succes met hun initiatief!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Zelfgeurende tshirts van Capsports

Bericht door Thijs »

Hier een 20 procent kortingscode SUMMERDEALS

ik hoop echt dat iemand een shirt koopt en hier laat weten hoe of wat. Kom op mensen....
fhughes
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 jul 2023, 03:29
Contacteer:

Re: Zelfgeurende tshirts van Capsports

Bericht door fhughes »

Ik heb de shirts ontvangen, ze zijn prima! De kleur is helder en de tekst zit goed. En ook een super frisse geur. Bedankt nogmaals voor deze kortingscode!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Zelfgeurende tshirts van Capsports

Bericht door Thijs »

Wat goed. Schrijf hier aub wat je bevindingen zijn. Ik wil ook zo'n shirt maar ze hebben mijn maat niet :cry
fhughes
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 jul 2023, 03:29
Contacteer:

Re: Zelfgeurende tshirts van Capsports

Bericht door fhughes »

Ik heb een S, XL en MK gekocht voor mij en mijn neef, ik vind ze erg leuk om te dragen tijdens sportwedstrijden of op een wandeling. Het geuren van de broekjes die ik ook koos was erg goed en helder. De vraag is nog maar of het echte geur zit binnen de T-shirt zelf of dat je er helemaal niet op hoeft. Ik vind dat ze leuk zijn om te proberen en willen ze graag delen met iederen kennis!
fhughes
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 jul 2023, 03:29
Contacteer:

Re: Zelfgeurende tshirts van Capsports

Bericht door fhughes »

Ja voor mij gaat het ook maar om de adembenemende geuren van sportkleding. Mijn broer heeft een shirt van Capsport en vindt ze erg leuk. Hij zegt dat hij er niet echt op moet als hij zich te zwaar inspant, en dat de frisse geur goed helpt om te voelen of je helemaal uitgeput bent. Wij weten nog niet precies hoe het met het vraagstuk van de adembenemende geuren is, maar we blijven er aanvankelijk op volhouden.
fhughes
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 jul 2023, 03:29
Contacteer:

Re: Zelfgeurende tshirts van Capsports

Bericht door fhughes »

Ik heb een MK gekocht en de eerste keer dat ik er op ging geurde het goed, maar na een tijdje was er niets meer te horen of zien. De shirt was wel nog mooi en stijlvol, maar voor $29 kan je toch echt niet verwachten dat ze eeuwig blijven geuren. Een andere vraag is of de kwaliteit van de T-shirts goed is om te dragen tijdens een sportwedstrijd of op een wandeling? Of zijn ze alleen geschikt als decoratie in je kamer of op de sofa?
Ik denk dat het initiatief van Capsport echt leuk en voor iedereen toegankelijk is, maar ik ben blij dat de shirts niet eeuwig geuren zullen, want zelfs als ze ergens achteraf nog goed uitzien zijn ze natuurlijk geen zweetbestendige kleding.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht