Antihydral

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

JWBokx
Rivier
Rivier
Contacteer:

Re: Antihydral

Bericht door JWBokx »

Dat is heel weinig inderdaad.
Zal de zalf ook eens bestellen, maar heb nu spray op voorraad.
Op mijn rug is de spray wel makkelijker.

Bij mij werkt het behoorlijk goed tot nu toe.
Het eerste dat me echt beter droog houdt.
Dan zou de zalf wel beter moeten werken...
Lissa
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Lissa »

Ik dacht ik schrijf hier ook even met mijn ervaring met de Antihydral spray . Ik zweet al sinds mijn kinderjaren erg veel en schaam me dood voor het zweten in mijn liezen en bilnaat . Het maakt dat ik zomers nooit een rok of korte broek onbezorgd kan dragen en ik loop er ook mijn dijen door kapot in een lange broek moet ik steeds mijn ondergoed etc. verschonen omdat alles zeiknat is en zitten op een plastic stoel laat een plas achter 😬. Nu ben ik vorige week naar de dermatoloog geweest omdat medicatie bij mij niets doet en of voor vervelende bijwerkingen zorgt . Ook mag ik andere medicatie weer niet hebben . Alu deo helpt geen zak en knal ik gewoon doorheen bovendien prikt het als de neten en is het bij je vagina in de buurt al helemaal geen goed idee. Goed de dermatoloog had duidelijk geen ervaring hiermee en ik word nu over twee weken terug gebeld of ze botox zetten in je liezen ......ik denk dus wederom verspilde tijd . Ik zat dus hier en las over de antihydral ......YES!!!!!! Ik ben al twee dagen kurkdroog! Ik heb net in de tuin met vlonderplanken gejouwd in een polyester shirt en ben droog! Ik ben hier heel erg blij mee ! Ik heb het besteld bij https://www.apohealth.de/en/products/an ... i0QAvD_BwE zonder verzendkosten trouwens betaald met Paypal . Ik ben heel erg blij! Laat die zomer maar komen!
Julieke2211
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door Julieke2211 »

Wat fijn tot dit toch te bestellen valt!
Ik ben laatst naar mijn dermatoloog geweest om te vragen voor een recept maar het was niet te krijgen in nederland wat ik egt super jammer vond.
Ik ben super benieuwd of dit misschien de oplossing voor me zou kunnen zijn want dan ben ik deze tips super dankbaar!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Antihydral is alleen verkrijgbaar in apotheken in Duitsland. Je kunt het heel makkelijk online bestellen.
Brainstorm
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door Brainstorm »

Bedankt voor de tip Lissa, zojuist ook besteld zonder verzendkosten. Ik ga het ook maar eens proberen.
Plaats reactie