Oproep interview magazine +Gezond

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Oproep interview magazine +Gezond

Bericht door Thijs »

Beste heer/mevrouw,

Mijn naam is Aukeline van Dorp, redacteur voor Gezondheidsnet.nl en +Gezond.

Voor het gezondheidsmagazine +Gezond ben ik op zoek naar een man van 40+ jaar met hyperhidrosis die hier graag iets over wil vertellen. Het gaat om een telefonisch interview.

Belangrijk: bij het interview komt een mooie portretfoto te staan die door een professionele fotograaf gemaakt wordt. Hiervoor vindt een aparte afspraak plaats.

Nu is mijn vraag, zou u mijn oproep onder de aandacht kunnen brengen bij jullie patiëntenforum?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groet,

AUKELINE VAN DORP
WEBREDACTEUR

aukeline.vandorp@roularta.nl

Roularta Media Nederland
Amalialaan 126h, 3743KJ Baarn
fhughes
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 jul 2023, 03:29
Contacteer:

Re: Oproep interview magazine +Gezond

Bericht door fhughes »

Hallo, ik ben ook geïnteresseerd in het interview voor +Gezond. Ik heb hyperhidrosis en ben er al jaren aan geduld. Als u me uitschrijft om te komen spreken over mijn ervaringen en tips voor anderen die last hebben van dit probleem, zou ik dat graag doen. Mooie foto's op een professionele manier zijn ook niet meer dan een paar dagen van uw tijd waard.
Eigenlijk heb ik al een interview gehad met +Gezond voor een ander onderwerp en ik denk dat ik het goed heb geslaagd. U kunt me vragen om mijn adres of telefoonnummer, zodat u kunnen afspreken. Graag doe ik dit ook op zoek naar anderen die last hebben van hyperhidrosis en interesse hebben in een interview voor +Gezond.
Dit is Aukeline van Dorp, redacteur voor Gezondheidsnet.nl en +Gezond.
aukeline.vandorp@roularta.nl
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Oproep interview magazine +Gezond

Bericht door Thijs »

Dit artikel is al verschenen hoor:

viewtopic.php?t=3600
fhughes
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 17 jul 2023, 03:29
Contacteer:

Re: Oproep interview magazine +Gezond

Bericht door fhughes »

Wat een super tips in dit artikel! Ik vind dat veel mensen het niet goed kunnen opvatten met hyperhidrosis, en als we ze helpen bij de oplossing van hun problemen, zijn we ook bij betere gezondheid.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht