Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

HenkDePotvis
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 04 mei 2021, 14:58
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door HenkDePotvis »

Thijs schreef: di 06 okt 2020, 11:40 Ik hoop dat het werkt voor je. Hou ons op de hoogte aub. Ik hoop dat meer mensen hun ervaringen delen. Ik ben nog steeds erg enthousiast over dit product. :duim:

Hygieseal is nu ook te koop bij bol.com via nosweat alleen kost 1 flesje 21,99 bij bol en bij nosweat 16,99. (zullen wel de verzendkosten zijn)

https://www.bol.com/nl/p/blue-sand-hygi ... oductTitle
Ik heb deze nu ook besteld om uit te proberen onder mijn oksels. De gebruiksaanwijzing geeft alleen niet aan hoeveel ik op moet sprayen. Is een spray per oksel genoeg?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Ik doe meestal 2 sprays per oksel. Laat ons weten of het werkt.
HenkDePotvis
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 04 mei 2021, 14:58
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door HenkDePotvis »

De gebruiksaanwijzing geeft aan dat je het 1-3 dagen achter elkaar moet gebruiken. Hoe bepaal ik het aantal dagen, is dit gewoon tot het effect heeft?

Ik zal ook zeker mijn ervaringen delen!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door Thijs »

Bij mij heeft het direct effect. Probeer het gewoon uit. Succes.
HenkDePotvis
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 04 mei 2021, 14:58
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door HenkDePotvis »

Ik heb het vorige week drie dagen op rij aangebracht. Hiermee was het gewenste effect nog niet bereikt. Daarna heb ik twee dagen gewacht en het weer drie dagen op rij aangebracht. Ik heb wel het idee dat het scheelt, maar ik blijf niet helemaal droog.
HannieM
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: do 19 sep 2019, 21:49
Contacteer:

Re: Hygieseal tegen handen/voeten/oksels hyperhidrosis nieuw in VS, Canada en nu in Nederland

Bericht door HannieM »

Ik heb dezelfde ervaring; hygieseal is veel aangenamer in gebruik maar werkt bij mij onvoldoende, ik ga ook weer met antihydral aan de slag denk ik..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht