wie ben je??

Archief

Moderators: Thijs, Erje

M@rjan
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 04 jun 2018, 14:34
Contacteer:

miradry

Bericht door M@rjan »

Hai, ik ben marjan en 46 jaar, ik heb in sept een Botox behandeling gedaan en zo blij met het resultaat dat ik voor blijvend resultaat wilde gaan met miradry
Deze in maart gehad maar helaas na een maand begon het zweten weer en nu 3 maanden later op oude niveau. De arts zegt dat sommigen de okselklieren te Siep liggen zodat het niet kan helpen, nu twijfel ik of toch een 2 e behandeling zin heeft, wel weer 1000 euro en 3 maanden bobbels in m’n oksels
Of weer Botox?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: wie ben je??

Bericht door Thijs »

Antwoord van onze dermatoloog en miraDry expert Wim Venema, medisch adviseur van de NHPV:
Je pakt niet alle zweetklieren met de miraDry. Het doel is dan ook reductie. Bij botox blok je alles en ben je dus meestal onwerkelijk totaal droog. Ik doe tegenwoordig voor de tweede behandeling een zetmeeltest om te kijken of er wel gebieden droog genoeg zijn / verbeterd zijn. Is dat zo dan is een 2e zeker de moeite waard.
Els
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 16 jul 2018, 13:26
Contacteer:

Re: wie ben je??

Bericht door Els »

Hallo, mijn naam is Els. Ik ben 52 jaar. En nieuw op dit forum. Daarvoor dank. Mijn verhaal... Vanaf mijn 47e gutst bij de minste of geringste inspanning het zweet van mijn hoofd. En echt alleen het hoofd. Of het nu -15 of plus 30 graden is. (het staat ook zo leuk, ppfff). Neem gisteren. Even een strijk wegwerken. Dat gaat met een handdoek in de nek. Ik heb twee jaar geleden clonidine gekregen. Dat heeft een half jaar gewerkt. Dus even blij geweest. Vorige maand Odaban gekocht. Werkt niet. Ik weet het niet meer. Woensdag weer naar de dokter in de hoop op een ander medicijn wat werkt. Want ik voel me er doodongelukkig door. Nee, ik ben nog niet in de overgang, heb wel alle verschijnselen (wat er bij hoort, pre-overgang). Maar wie heeft de gouden tip? Wie slikt / smeert/ eet, het wondermiddel???? Hoor het graag! Elsxxx
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: wie ben je??

Bericht door Thijs »

Hoi en welkom hier.

Misschien is glycopyrronium een goed medicijn voor jou. Vraag er om bij je arts. Hou ons aub op de hoogte.
Gesloten