sponsors

Alles over de Nederlandse Hyperhidrosis Patiëntenvereniging vindt u hier...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

sponsors

Bericht door Thijs »

Hoi allemaal,

Het kleine beetje tijd die ik heb momenteel heb ik gebruikt om emails te sturen naar (vooralsnog) een tweetal klinieken die botox injecteren met het verzoek of zij dit forum willen sponseren. (Ja een in Belgie en een in Nederland! hi)

Ik doe dit in aanloop van een op te richten patientenvereniging omdat ik van mening ben dat als wij serieus en proffesioneel te werk willen gaan wij een sponsor nodig hebben. Denk aan het laten drukken van kleine informatie folders, flyers, brochures etc. Maar ook webhosting en al het overige wat er bij komt kijken. (notariskosten etc. etc.)

Voor alle duidelijkheid, zeer waarschijnlijk zal ik wel een negatieve reactie krijgen maar dat neemt niet weg dat ik in ieder geval nog steeds van mening ben dat er een officiele patientenvereniging voor mensen met hyperhidrosis MOET komen en dat wij ook bestaansrecht hebben.

Dit forum blijft zo en zo draaien, hoe dan ook, wat dan ook. Ik denk dat we hebben aangetoond in het korte bestaan van dit forum dat er behoefte is voor een plek waar lotgenoten elkaar kunnen treffen. Goede zaak, maar wat mij betreft was dit stap 1. Als ik heel eerlijk ben vind ik het aantal reacties van mensen omtrent het onderwerp patientenvereniging oprichten nog steeds behoorlijk tegenvallen. Ik krijg het gevoel dat mensen dit forum prima vinden en dat door schaamte of taboe serieuzere stappen niet gewenst zijn. Natuurlijk weet ik ook dat er een aantal mensen wel serieus willen mee doen. Gelukkig maar. Waar ik bang voor ben is dat (ik noem maar wat) een vijftal mensen straks een vereniging oprichten om vervolgens te constateren dat het aantal leden van de vereniging heel erg mondjesmaat toeneemt, of mischien wel erger. Vandaar dat ik via het forum probeer te peilen hoeveel behoefte er is aan een vereniging.

Persoonlijk zie ik het nut niet om een patientenvereniging zo snel mogelijk op te richten, alleen maar om het bestaan er van. Ik wil het professioneel aanpakken en serieus te werk gaan. Vandaar dat ik nu eerst sponsors ga zoeken....

Ik kan en wil uiteraard niet alles alleen doen. Daar heb ik simpelweg de tijd en kennis niet voor en dat is ook niet goed.

Ik zou graag een discussie willen op dit forum over het oprichten van een vereniging. Wat kunnen we doen, hoe gaan we het doen, moeten we wel iets doen ? wanneer gaan we het doen? wat is de strategie en de aanpak?
Wat is wijsheid?

Brainstorm met mij mee aub.... schrijf je reactie, vertel wat je wil en kunt doen en er van vind.. Zonder jullie hulp gaat het niet, jullie zijn net zoveel betrokken bij dit forum en hyperhidrosis als ziekte als ik. Ik heb toevallig dit forum opgezet en beheer het. That's all. Verder probeer ik nuchter en stap voor stap te denken en wil ik graag serieus en weloverwogen te werk gaan.

Graag uw reacties, laat een discussie ontstaan.

Groetjes Thijs

PS: mocht iemand dit lezen die ons wilt sponsoren ? graag. iedere vorm van donatie is welkom. mail naar overmatigzweten@hotmail.com
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Zou het kunnen dat er als er eenmaal een vereniging is een collecte gehouden kan worden??
Dan zouden er leden langs de deuren kunnen gaan om in ieder geval geld op te kunnen halen???!?!?!?!?!??!?!?!?!?
Is maar een idee????
:oops:
bartmk3
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 11 jul 2005, 18:59
Contacteer:

Bericht door bartmk3 »

Een collecte lijkt me een goed idee, maar waarschijnlijk levert dit niet veel op. Het is namelijk nog ene taboe, en eerlijk gezegd zie ik mezelf niet langs de deuren hiervoor gaan. Verder denk ik dat de mensen dit niet geloofwaardig vinden omdat ze er weinig van af weten. Ze zullen dit waarschijnlijk afdoen als aanstellerij....
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

al zou je eerst bij je vrienden en bekenden aan de deur gaan dan heb je toch al iets bereikt!
Ik draaimijn hand er niet voor om ik ga overal langs en dan direct een foldertje erbij wat het precies is!!!
NO PROBLEM!!!!
Kom maar op !!!
Mij krijgen ze niet klein!
Hahahahaha.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik denk dat Bartmk3 de spijker op zijn kop slaat met de opmerking dat er nog steeds veel te veel taboe heerst bij patienten met HH. Niet geheel onbegrijpelijk ook.

Kijk naar de reacties in de topic Patienten vereniging. Er zijn mensen die wel mee willen doen, die iets op willen zetten. Maar dit zijn er zo'n stuk of 6 a 7 van de 123 leden. Dat mensen blij zijn met dit forum en dat er behoefte naar is en dat het zeer nuttig is, dat moge duidelijk zijn. Maar uit de anonimiteit en inzetten voor het oprichten van een vereniging, dat is vooralsnog een stap te ver, voor velen, helaas.

Trek zelf je conclusies... heb ik voorlopig ook gedaan. :(

Groetjes Thijs
Plaats reactie