alsof er lijm aan me kleeft

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Jaymie
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 20 mei 2013, 21:28
Contacteer:

alsof er lijm aan me kleeft

Bericht door Jaymie »

hallo iedereen,

sinds enkele weken heb ik een vrij onaangenaam gevoel. Ook al was ik me dagelijks, onder de douche, in bad,....Ik kom eruit en heb het gevoel dat ik totaal niet gewassen ben.
Mijn oksels kleven aan elkaar, net als mijn knieholtes, mijn benen, ellenbogen.

Ik kan me lang douchen, met douchegel, herhaal dat proces meerdere keren en ik heb het gevoel dat ik totaal niet ben gewassen. Ik heb evenwel geen okselvijvers en nog niemand horen klagen over een onaangename geur, maar het is wel een erg onaangenaam gevoel en is vrij plots ontstaan. Had al paar keer van douchekop gewisseld en ook dat had geen enkel effect. Heb nu de beste sterke straal en het biedt geen soelaas. Iemand raad hiermee?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: alsof er lijm aan me kleeft

Bericht door Erje »

Hallo Jaymie,

Allereerst welkom hier.
Wat een vervelend probleem. Misschien kun je eens proberen om kort en niet te warm te douchen, zelfs een beetje lauw/koud. Misschien maakt dat verschil..
Zelf heb ik gemerkt dat ik na een hete lange douche, veel meer zweet. Dat probeer ik nu dus te voorkomen.
Ik weet natuurlijk niet of jouw probleem ook hierdoor veroorzaakt kan worden, maar het is het proberen waard.
Jaymie
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 20 mei 2013, 21:28
Contacteer:

Re: alsof er lijm aan me kleeft

Bericht door Jaymie »

bedankt voor het antwoord. Heb dat al geprobeerd, zonder resultaat, ook met ph neutrale douchegel, ook zonder resultaat. Het is niet dat ik waterplassen regen, het is gewoon echt "plakken" dat ik doe.
Plaats reactie