BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Deel uw botoxinjecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: BOTOX WORDT GEWOON VERGOED

Bericht door Thijs »

LadyBlaat schreef:Ook hier vandaag de brief binnen gekregen van de mauritskliniek dat de botox niet meer vergoed wordt doordat er een nieuwe wetgeving is ofzo.
Nu op zoek naar een andere oplossing aangezien ik die behandelingen echt niet zelf kan betalen..
Kan iemand deze brief voor mij inscannen en opsturen naar overmatigzweten@hotmail.com ? Of anders een linkje naar deze info ?? iemand ??? want ik weet nog van niets..........

groetjes Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Erje »

Thijs schreef:
LadyBlaat schreef:Ook hier vandaag de brief binnen gekregen van de mauritskliniek dat de botox niet meer vergoed wordt doordat er een nieuwe wetgeving is ofzo.
Nu op zoek naar een andere oplossing aangezien ik die behandelingen echt niet zelf kan betalen..
Kan iemand deze brief voor mij inscannen en opsturen naar overmatigzweten@hotmail.com ? Of anders een linkje naar deze info ?? iemand ??? want ik weet nog van niets..........

groetjes Thijs
Als het goed is heb je hem nu binnen. groetjes,
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Bedankt Erje.... hieronder de brief van de Mauritsklinieken:

Afbeelding

Ik heb inmiddels een email gestuurd naar de Mauritsklinieken met wat vragen hierover. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

groetjes Thijs
LadyDark
Vijver
Vijver
Contacteer:

Bericht door LadyDark »

Ik ben op 4-11-2011 naar de maurits kliniek geweest in Amsterdam en heb hun gevraagd hoe dat nou zit in 2012 , maar de dermatoloog zei dat ze nog niet hadden beslist hoe duur het ging worden maar dat als ik het niet kon betalen ik miss wel een behandeling kon doen met water en electroden maar die was alleen voor de lichte versies zeg maar en ik behoor tot de zware dus ik ben nu aan het zoeken voor een operatie want dit kan toch niet , dit is voor ons een manier van leven wij kunnen er niet zonder maar het enigste waar ze in dit land aan denken is bezuiningen maar onze manier van leven dan? ik hoop dat er meer mensen zijn die er zo over denken.
nikki
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door nikki »

Hallo allemaal,
Ook ik heb de brief ontvangen dat de injecties per 1 Januari 2012 niet meer vergoed zal worden.
Na jaren lang zweten, ongemakkelijk en onzeker voelen had ik eindelijk een oplossing! Ben nu 3 keer behandeld en echt een wereld van verschil!
Ben nu zo boos en verdrietig, wil echt niet meer terug naar hoe het was.
Wat zijn de mogelijkheden nu? Weer terug naar de pads en de niet werkende zalfjes? Of zijn er andere mogelijkheden?
Eind december heb ik mijn laatste behandeling....maar wat dan? Hoe gaan jullie dit aanpakken want ik neem aan dat er nu een grote groep is die hetzelfde probleem heeft. Groetjes nikki
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik vrees dat het een kwestie wordt van voorschieten, zelf betalen eerst dus en dan een verzoek tot vergoeding indienen bij je verzekeringsmaatschappij. Ik denk dat je grote kans maakt om dit te winnen mochten ze moeilijk doen....... er is al een uitspraak van de klachten geschillencommissie dat botox tegen overmatig zweten gewoon vergoed moet worden. Maarja, zoals altijd, wie is de eerste die de strijd aan gaat ?
nikki
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door nikki »

Bedankt voor de informatie, ik wil best die strijd aangaan!
Ik ga eerst maar eens een klachtenbrief schrijven naar Agis, dan kan ik eventueel als we er niet uitkomen naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen stappen.
Het zou een goed zijn als meerdere mensen de strijd aangaan en brieven schrijven naar hun zorgverzekering en de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht