DEO Thai Welness helpt tegen zweetlucht!!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Riski
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: za 15 mei 2010, 10:08
Contacteer:

DEO Thai Welness helpt tegen zweetlucht!!

Bericht door Riski »

Beste mensen,

Jarenlang heb ik ook enorme zweetgeur gehad, en nog steeds af en toe. Ik had problemen van mijn 14e t/m mijn 30e. Maar nu gebruik ik een half jaar speciale product en het werkt uitstekend. Ik had jarenlang enorme zweetgeur (ook meteen na het douchen). Ik gebruikte van alles, maar op een gegeven had ik de hoop opgegeven en mezelf erbij neergelegd. Nu ruik ik helemaal niet meer. Ik gebruik het wel iedere dag. Het product is ook niet duur. Voor 6 stuks betaal je 22 Euro, voor één deo volgens mij 4,50.

In ieder geval ik hoop dat jullie het product minimaal een paar keer probeert, het is te proberen waard. Je hebt niets te verliezen. Mochten jullie het product aanschaffen, kunnen jullie je ervaringen in deze forum vertellen. Succes allen.

Het product
Weg met die penetrante zweetlucht van oksels of voeten dankzij de Natural Crystal Deo-stick! Minerale zouten elimineren de bacterie die zweetlucht veroorzaakt, terwijl u gewoon blijft transpireren.

Verstopt de poriën niet, maakt geen vlekken op kleding en is niet vet of plakkerig. Verrijkt met Aloë Vera voor extra huidverzorging. Een stick gaat bij dagelijks gebruik minstens 4 maanden mee
http://www.thaiwellness.nl/index1.html

Groeten,

Riski
Riski
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: za 15 mei 2010, 10:08
Contacteer:

Re: DEO Thai Welness helpt tegen zweetlucht!!

Bericht door Riski »

Niemand die reageert??
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: DEO Thai Welness helpt tegen zweetlucht!!

Bericht door TomH »

Nee, als je dit overal al op het forum verspreid kom je niet echt geloofwaardig over, lijkt het meer op spam.... Je zult het ongetwijfeld goed bedoelen dus volle punten voor je inzet, maar de uitvoering was iets minder. :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht