wil iemand zijn of haar verhaal doen?

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Evy
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 21 mei 2010, 11:49
Contacteer:

wil iemand zijn of haar verhaal doen?

Bericht door Evy »

Hallo,

Mijn naam is Evy, ik ben 23 en stagiaire redactrice bij ZAP, een gratis Belgisch jongerenmagazine. Voor het nummer van november, dat draait rond hygiëne, ben ik op zoek naar iemand die te kampen heeft met hypohidrosis en die zijn of haar verhaal wil doen. Op die manier willen we deze aandoening in de aandacht brengen en de vooroordelen die heersen bij jongeren tegengaan. Het gaat om een schriftelijk interview met foto waarbij de nadruk vooral wordt gelegd op hoe jij je voelt, hoe het je leven veranderd heeft, wat je allemaal al geprobeerd hebt, hoe andere mensen reageren, ...

Ben jij tussen 16 en 25 jaar (zeker niet ouder dan 30) en zie jij het zitten om hierover te praten, laat dan zo snel mogelijk iets weten.
Op die manier ben jij de spreekbuis voor andere mensen die ook de kampen hebben met deze aandoening en kan je aan jongeren duidelijk maken hoe de vork in de steel zit.

Alvast bedankt!

groetjes,
Evy
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: wil iemand zijn of haar verhaal doen?

Bericht door Thijs »

Hoi Evy,

Jammer dat het maar tot 25 jaar is..... anders had ik wel gewild..... het is trouwens Hyperhidrosis en niet hypohidrosis. :)

Kom op jeugdige mensjes, reageer !!!! :)

groetjes Thijs
Evy
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 21 mei 2010, 11:49
Contacteer:

Re: wil iemand zijn of haar verhaal doen?

Bericht door Evy »

Hey!

Bedankt voor de snelle reactie. Inderdaad spijtig dat het maar tot 25 jaar is. En ook spijtig dat niemand anders ondertussen heeft gereageerd :( Het zou echt nuttig en interessant zijn om iemand te vinden die erover wil praten.

groetjes,
Evy
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: wil iemand zijn of haar verhaal doen?

Bericht door Thijs »

Tja, mijn ervaring is dat mensen met hyperhidrosis niet zo graag hun verhaal doen ivm schaamte..... het is erg moeilijk iemand te vinden. Mocht iemand van 36 ook voldoen dan hoor ik het graag.... ik wil er wel aan meewerken ;)

groetjes Thijs

enne kom op mensen, reageer eens!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: wil iemand zijn of haar verhaal doen?

Bericht door TomH »

Je kunt je altijd jeudig voordoen Thijs! ;)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: wil iemand zijn of haar verhaal doen?

Bericht door Thijs »

ja das waar... moet ik me wel scheren en wat haar op mijn hoofd plakken ;)
Gesloten