Ik wil het toch weer gaan proberen. Ik wil een patientenvereniging voor mensen met hyperhidrosis opstarten. Ik weet nog steeds niet hoe dit moet en ik heb ondertussen contact gezocht met andere patientenverenigingen of ze mij willen helpen, tot nu toe zonder resultaat. Vaak krijg ik zelfs geen antwoord terug

Ik zoek dus mensen die met mij serieus bezig willen zijn om e.e.a. op poten te zetten. Mocht je interesse hebben meld je dan aan via email op overmatigzweten@hotmail.com
Ik kan iedere hulp gebruiken en stel eigenlijk geen eisen behalve dat je je maximaal wilt inzetten. Samen staan we sterk en samen moeten we toch zoiets van de grond af op kunnen richten ??? Nogmaals, iedere hulp is welkom dus kom op en haal hyperhidrosis uit de taboesfeer.
De ervaring heeft mij geleerd dat mensen met hyperhidrosis graag anoniem willen blijven, ze schamen zich voor hun probleem. Maar het is zo belangrijk om onze krachten te bundelen zodat we ook een stem hebben die gehoord wordt bij verzekeringsmaatschappijen en desnoods de politiek. (Denk aan chronische ziektekosten etc). Dus kom op, meld je aan en we kijken samen wat en hoe we e.e.a. kunnen doen.
Groetjes Thijs