waar kan ik botox laten doen voor transpiratie voor gelaat

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
kitty26
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 19 feb 2010, 19:17
Contacteer:

waar kan ik botox laten doen voor transpiratie voor gelaat

Bericht door kitty26 »

heey iedereen

IK zoek een ziekenhuis of kliniek die botox inspuit voor het overmatig transpireren voor het gezicht!
weet iemand een instelling die dat doedt?
want meestal als ik de kliniek op bel gaat het meestal voor botox voor de oksels,
het gaat dus ook voor mijn voorhoofd???

wie kent mijn probleem en heeft hier ervaring mee
hoor het graag

groetjes Kitty
Laatst gewijzigd door kitty26 op za 06 mar 2010, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2787
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: wie kan mij helpen!!! groetjes kitty

Bericht door Thijs »

Wat een domme huisarts als ik het zo lees. Dat er weinig aan te doen is is onzin. Hij kan inderdaad oxybutinine tabletten voor schrijven en botox injecties worden ook gedaan in ziekenhuizen. Je hebt hier inderdaad een verwijzing voor nodig. Laat hem deze site lezen en vertel hem dat je echt een oplossing wil en dat je je wilt laten injecteren met botox als hij geen pillen wilt voorschrijven. Te gek voor woorden dit. In het ergste geval kun je overstappen naar een andere huisarts.

succes en hou ons op de hoogte,

Groetjes Thijs
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: wie kan mij helpen!!! groetjes kitty

Bericht door TomH »

Mijn eigenlijke huisarts wilde mij de oxybutinine ook niet voorschrijven. Toen ik het nog een keer wilde vragen was hij met vakantie en kwam ik bij een vervanger tercht. Die vond het helemaal geen probleem en heeft me het middel voorgeschreven met als opmerking dat ik het met mijn eigenlijke huisarts moest evalueren wanneer hij terug was. Hem na 2 weken verteld dat het middel wel iets helpt maar nog niet helemaal super. Toen was de huisarts ook om en mocht ik van hem zelfs een stap zwaarder met de tabletten. :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht