hoe ik mijn zweethanden en zweetvoeten kwijtraakt

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
rick123
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 13:10
Contacteer:

hoe ik mijn zweethanden en zweetvoeten kwijtraakt

Bericht door rick123 »

hallo,

ik ben nu ruim drie maanden verlost van mijn zweethanden en zweetvoeten. Ik heb lang getwijfeld of ik dit hier zou posten want ik dacht van ze zullen me toch niet geloven en ik heb geen zin om de discussie aan te gaan. Toch vind ik dat ik deze belangrijke informatie je niet kan onthouden. kijk maar wat je ermee doet.

de oplossing is lachwekkend simpel en is op de markt gebracht door ene Andy Goodman. (http://www.curemysweatypalms.com). Het betreft een pdf-file waarin hij uitlegt hoe je heel simpel met wat aluminiumbakken gevuld met water (of pannen overdekt met alimuniumfolie) een paar 6 volts of 9 volts batterijen en stroomdraden iets kunt maken waarin je je handen of voeten in kunt leggen. je legt je handen en voeten dus door water waar stroom door geleidt wordt en geloof het of niet, het helpt. ik was in minder dan twee weken van mijn zweethanden en zweetvoeten af. daarna kun je het nog een of twee keer per week herhalen. het is echt heel simpel en het is de basis voor allerlei dure apparaten die op de markt zijn maar veel simpeler en effectiever. En veeeeel goedkoper. hij vraagt geloof ik iets van twintig dollar voor het pdf-file waarin hij uitlegt hoe het werkt.

ik zag het op internet en was heel sceptisch maar zo wanhopig dat ik het gekocht heb. en toch helpt het. en ik zou de pdf-file kunnen verspreiden maar dat kan ik echt niet maken want ik vind dat die Andy Goodman het verdient om millionair te zijn. je krijgt zelfs een niet goed geld terug garantie geloof ik.

nou, ik heb mijn plicht gedaan, kijk zelf maar verder op www.curemysweatypalms.com. En als je me niet gelooft dan geloof je niet. En als je er wat aan hebt: Bij deze zweer ik bij alles wat me heilig is dat ik die andy Goodman niet ken en er geen enkel financieel of persoonlijk belang bij heb hoeveel hij verkoopt. mocht je nog vragen hebben mag je me mailen op rickroosevelt@hotmail.com
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2786
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: hoe ik mijn zweethanden en zweetvoeten kwijtraakt

Bericht door Thijs »

bakken gevuld met water en stroom hier door heen is eigenlijk gewoon iontoforese. Daar zijn speciale apparaten voor op de markt.... maar als het op deze manier werkt, waarom niet ? mijn zegen heb je. klasse toch dat jij er vanaf bent !

Ik zou alleen zelf niet zo snel experimenteren op deze manier..... maar die keus is voor iedereen vrij.

succes voor degenen die het gaan proberen.

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht