Te koop: Hidrex PS 500 met alle opties

Iontoforese apparatuur te koop aangeboden/gezocht

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
hidrex
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: di 25 sep 2007, 13:58
Contacteer:

Te koop: Hidrex PS 500 met alle opties

Bericht door hidrex »

Goedendag,

Aangeboden zo goed als nieuwe Hidrex PS500 iontoforeseapparaat.
Het apparaat is een keer of 20 gebruikt, echter is het voor mij niet meer nodig het apparaat te gebruiken.
Het apparaat is te gebruiken voor handen, voeten en met de speciale kussentjes ook te gebruiken onder de oksels (hiervoor heb ik het gebruikt).

Het voordeel van de PS500 is dat het een pulserende electrogolf geeft wat nauwelijks het gevoel geeft dat er stroom wordt aangevoerd via het iontoforeseapparaat (in tegenstelling tot de andere modellen die gelijkstroom gebruiken, wat een prikkelend en vervelend gevoel geeft).
Doordat de stroom het water in de zweetkanaaltjes pulseert vermindert de zweetsecretie.

Het apparaat heeft mij 740 gekost daar het de duurste uitvoering betreft en is dus maar een aantal keer gebruikt.
Het geheel is geleverd in een koffertje en vanzelfsprekend zit deze erbij.
Ook de bon heb ik nog en twee behandelbakken voor de zilveren platen zodat je koffer altijd droog blijft (anders moet je het koffertje gebruiken als behandelbakken)

Voor meer informatie over het product kunt u zoeken op internet naar Hidrex PS500

Hierbij biedt ik mijn Hidrex PS500 te koop aan op marktplaats met fotos:
http://link.marktplaats.nl/287694255

Ik wil er minimaal 400 euro voor hebben.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
hidrex
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: di 25 sep 2007, 13:58
Contacteer:

Re: Te koop: Hidrex PS 500 met alle opties

Bericht door hidrex »

Goedemiddag allemaal,

Ik heb iemand via Marktplaats blij kunnen maken en uiteindelijk mijn iontoforeseapparaat kunnen verkopen.
Dus wellicht een tip voor de overige verkopers. Probeer Marktplaats eens.

Groeten,
Hidrex
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht