Odorex Extra Dry Ervaring.

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Cannonball
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 28 jul 2009, 11:54
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Cannonball »

Hallo Allen,

Ook nieuw op dit forum maar al wel een tijdje actief lezer;)
Ik heb er niet zo veel last van als alle andere mensen zo te lezen maar vind het knap vervelend dat op sommige momenten het wel aanwezig is.
Ik heb daarom gisteren ook Odorex ED aangeschaft en gisteravond ook gebruikt.
Had mijn okselhaar wel ietwat bijgeknipt want scheren vind ik een ramp. Vind het niet fijn om een paar weken met het gevoel rond te lopen alsof je 2 egels tot persoonlijke huisdier hebt gepromoveerd en er mee onder je oksels rondloopt.
Gister erop gedaan na het douchen en merkte dat het vlot droog was. Heb trouwens de manier gebruikt van een kerel die op een ander forum zijn methode had uitgelegd. De lotionfles (zonder dop;) ) tegen je oksel aandrukken en dan flesje omgooien en dat een aantal maal herhalen. Ik moet zeggen dat het resultaat wel goed is. Het bleef heel lang droog en had net heel even wel een streepje staan maar voor de rest gaat het wel goed. Merk wel dat mijn handen wat meer zweten maar het moet er ergens uit. Vooralsnog ben ik positief over dit spulletje en ik ga het over een paar dagen voor de tweede keer aanbrengen.

Ciao!
saartje95
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 21 sep 2009, 14:00
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door saartje95 »

hallo!

ik heb al een hele lange tijd last van overmatig zweten.
ik ga vanavond odorex ED lotion op doen.
als ik morgen nu geen last meer heb van zweetplekken ben ik ech super blij.
ik ben zo benieuwd.
ik laat het morgen even weten!

liefs saar
ivory beach
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 16:00
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door ivory beach »

hey, ik gebruik dus sinds een maand of 3 odorex, maar nu werkt het dus inneens niet meer, heeft het te maken met de houdbaarheid, of wordt ik er imuum voor ofzo??? HELP! :cry:
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Je moet volgende week voor vijf of zeven dagen pauze nemen. Daarnaar normaal gebruiken. Voor het geval dat Odorex niet meer werkt je kunt een sterker antiperspirant proberen met 30 % aluminium chloride: AHC30 forte: http://zweethanden.info/ahc_forte.html

Liefs, PPK :beer

Afbeelding
Engelbert
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 08 okt 2009, 18:23
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Engelbert »

Hoi allemaal,

Ik heb ook al sinds tijden last van overmatig zweten onder mijn oksels. Zomer of winter, warm of koud, het maakt niet uit. Zelfs als ik net gedouched heb en veel deodorant gebruikt heb, heb ik al na enkele minuten zweetplekken onder mijn oksels. Ik ben 20 jaar, en beschouw dat op school, op mijn werk en tijdens het uitgaan als zeer hinderlijk.

Nu heb ik ook eens Odorex Extra Dry geprobeerd. Bij de Etos verkopen ze dat ook als een creme. Ten eerste kreeg ik het spul na aanbrengen enorm moeilijk van mijn handen af, kreeg ik er een plakkerig gevoel van onder mijn oksels en werkte het ten slotte helemaal niet.

Vervolgens heb ik de lotion van Odorex Extra Dry gekocht. Ik had al wel wat moeite (als man) om mijn oksels te scheren, maar dat vergemakkelijkt het aanbrengen van de lotion. Ik breng het nu één keer in de twee/drie dagen 's avonds na het douchen aan, en heb NOG GEEN EEN KEER last gehad van zweetplekken. Of het nu een trui, t-shirt of overhemd was. Het werkt dus zeer goed bij mij, hoewel ik moet zeggen dat het af en toe een beetje prikt, maar dat heb ik er graag voor over.

J. Engelbert
Mooo
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 19 jul 2009, 14:39
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Mooo »

Ik hoop voor je dat het blijft werken!
Ik baal ook echt ontzettend van het zweten op school en met sporten enzo. Odorex werkte na een tijdje niet meer.
Nu ga ik deoleen proberen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen haha!
Engelbert
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 08 okt 2009, 18:23
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Engelbert »

Ik gebruik nog steeds Odorex Extra Dry, en ben inmiddels bijna door mijn eerste flesje heen. Zoals ik al van meerderen heb gelezen op deze site, werkte het bij mij na een tijdje ook niet meer. Voor mij hielp het om mijn oksels te scheren, en een halve dag later Odorex weer aan te brengen. Dan gaat het weer een paar weken goed.
emma_4444
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 20:11
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door emma_4444 »

daarnet heb ik het ook gekocht, maar heb eig een beetje bang om het op te doen wnt ik wil niet op andere plaatsen gaan zweten
is dat bij iemand al gebeurd?
Bells
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 17:04
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Bells »

Okee, ik heb dus vandaag Odorex Extra Dry Depper gekocht. Ik ga het vanavond uitproberen, maar ik heb vanochtend nog mijn oksels geschoren. Ik heb gelezen dat je die Depper niet mag gebruiken na een ontharingsbeurt, maar mag je het wel 12u erna erop doen?
Ik hoop echt dat het werkt, want ik had twee dagen geleden Therme Anti Transpirant Spary uitgeprobeerd, en dat werkte niet echt. Ik zweette wel minder, maar nog steeds wel veel.
Dus, mag je 12u na een ontharingsbeurt wel die Odorex Extra Dry Depper gebruiken, denkje?
xxxxx
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door TomH »

Ik denk dat het wachten na ontharing meer bedoeld is om geen irritatie te krijgen. Om extreem branden/prikken te voorkomen (scheren + aftershave mannen) kun je misschien beter eventjes wachten maar ik denk dat het geen kwaad kan om het eerder te gebruiken. Je zou dan dus wel wat irritaties kunnen krijgen. Trial and error zou ik zeggen. ;)
Bells
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 17:04
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door Bells »

Okee... Odorex werkt echt! Ik had wel heel erg veel last van jeuk/prikken, maar dat ging over toen ik er "slakkengel" (van de Tell-Sell reclames / Action) op had gesmeerd. Overdag had ik ook helemala geen last van jeuk en al helemaal niet van zweet! Echt geweldig! Ik ging er ook niet op andere plekken van zweten. Kortom, prachtmiddel!

xxxxxxx
xMonique
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 24 mar 2010, 16:37
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door xMonique »

Wat was ik gelukkig toen ik odorex extra dry had geprobeerd.
Ik was de volgende dag helemaal droog gebleven, en ook geen last van prikken.
Totdat dag 4 kwam. Mijn hele oksels waren kapot gegaan en het beet ook verschrikkelijk.
Die nacht toch maar doorgezet, was het de volgende dag ook nog uitgewerkt!
Wat was ik teleurgesteld..
hopeloos
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 28 mar 2010, 15:26
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door hopeloos »

ik heb al 1 jaar last van da zweten en het irriteert me op de ergste manier..ik draag altijd iets zwartts of vesten..ik wil weer kleuren shirts dragen en me lekker in me vel voelen in plaats van onzeker erbij lopen
ikweet nog goed dat ik op mijn verjaardag nieuwe shirtjes haalde bij chasin..ik had op me verjaardag een gele aan..en 4 uur later begon ik te zweten..ik wist niet wat me overkwam..ik dacht dat het tijdelijk was, maar het heeft nooit opgehouden..dag in dag uit zweet ik..ik merk wel dat ik thuis niet zo erg snel zweet als op school
ik ben van plan om een middeltje te kopen maar ik zie er zoveel staan..ik wil meteen beet hebben en de beste pakken dat niet erg duur is..kan iemand mij aub iets aanraden
ik hoop echt dat het zal werken want ik verdraag het niet meer..me grens is bereikt
dankjewel x
xMonique
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 24 mar 2010, 16:37
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door xMonique »

Hopeloos,
je kunt odorex dus proberen, maar misschien werkt syneo 5 ook voor je.
Je moet gewoon wat proberen, wat de voor de een werkt werkt voor de ander niet.
Heel veel succes!
anonymaus
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 04 feb 2010, 01:33
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door anonymaus »

hopeloos schreef:..ik merk wel dat ik thuis niet zo erg snel zweet als op school
Waarom is dat?
Omdat je je thuis saver voelt?
Het gaat dus niet alleen om het middeltje.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht