nieuwe lid (last van zweetvoeten ect)

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Ashley
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 20 mei 2009, 20:57
Contacteer:

nieuwe lid (last van zweetvoeten ect)

Bericht door Ashley »

Hallo allemaal,

Ik ben Ashley ben 21 jaar. Ik heb al sinds klein meisje last van zweten. Maar sinds de jeugd is het alleen maar erger geworden.
Ik heb heel erg last van mijn oksels, handen, en voeten en meerdere plekken. Ik heb van alles geprobeerd maar het helpt allemaal niet of ik krijg uitslag ervan.
Niks gebruiken is helaas ook niks, met het komst op van de Zomer dan worden de klachten nog erger.
Ben al aantal jaren verschillende schoenen aan het kopen tot goedkoop en heel duur, maar toch krijg ik die blaren op mijn voeten. (leer)
Mijn voeten zijn helemaal stuk. Ik weet het allemaal niet meer.
Ik ben nog steeds niet uit welke Deodorant voor mijn goed is. Want zweetgeur heb ik heel gauw. Ik was mijn oksels elke dag net als mijn voeten.
Ik ben laatst naar de dermatoloog geweest hij heeft mijn verteld dat ik Hyperhidrosis heb.
De dermatoloog heeft verteld dat Botox behandeling wel een optie voor mij is.

Maar ben al aantal dagen op internet aan het kijken, en ben geen held in prikken maar lees veel botox-behandeling voor je voeten. Dat de behandeling heel erg pijnlijk is.

Heeft iemand tips voor mij? Of heb je ook een behandeling gedaan voor je voeten?
Gesloten