Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Tijger80
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 14:47
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Tijger80 »

Hoi bedankt voor je antwoord.
Kan je schildklier hier mee te maken hebben?

Daar moet ik toch eens meer van weten.
Ferry24
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 17:15
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Ferry24 »

Ook ik heb Odaban gekocht. Ik gebruik het nu 2 weken. De eerste week elke dag opgespoten, ook op mijn rug en borst/buik. Onder mijn oksles merkte ik na 2 dagen wel resultaat, bij rug/borst niet. Nu zit ik in de 2de week en heb odaban 3 dagen niet gebruikt en zweet weer onder mijn oksels. Ik begin nu weer met op spuiten. Hopelijk gaat het weer helpen. IK houd jullie op de hoogte..

Trouwens; ik gebruik al een jaar lang de okselpads. Deze werken bij mij goed. Je ziet ze niet onder je kleding, blijven zitten en de zweetplekken zie je amper.
Druppeltjuh

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Druppeltjuh »

ik heb nu ook al bijna een jaarlang hyperhidrosis altans dat denk ik... Word er helemaal gestoord van
altijd angstig door het leven te gaan bang dat iemand ziet dat je een enorme zweetplek onder je oksel hebt..
Ben wel blij om te lezen dat het doormiddel van dit middel :P overzou kunnen gaan heb het dus ook maar besteld ben ook sins vandaag lid geworden omdat als het werkt vooral de positive dingen hier neer te gaan zetten... Daar hebben mensen teminste wat aan.. Kreeg ik teminste weer hoop van...


Iedereen heel veel succes :cheer
Druppeltjuh

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Druppeltjuh »

ik hat nog een vraagje als je dat odaban opspuit moeten je oksels dan geschoren zijn of maakt dat niet uit ?
alvast bedankt voor het antwoord :D
Ferry24
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 17:15
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Ferry24 »

Dat is niet nodig. Ik doe het ook niet. Probleem bij mij is dat het na een paar dagen opspuiten, mijn oksles erg begon te irriteren.
Druppeltjuh

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Druppeltjuh »

Ooooowhh okeej naja daar kan ik best mee leven... enuuhh moet je het elke dag opsuiten ofzo. Maar staat zeker wel in de handleiding ofzoo tochh ?..
Druppeltjuh

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Druppeltjuh »

k heb hem net binnen gehat snap niet veel van die bijsluiter:P maarjahh kan het kwaad als je het gewoon ook in de middag opspijt nadat je je oksels gewassen heb dan ?
Ferry24
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 17:15
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Ferry24 »

Ik heb het de eerste week een paar dagen, iedere avond voor het slapen, opgedaan totdat het begon te werken. Daarna moet je het ongeveer 2 tot 1 keer in de week opdoen. Het ligt er maar aan hoe goed het werkt. Maar je moet het niet smiddags opspuiten, alleen voordat je gaat slapen. Succes. Laat ff weten hoe het ermee gaat..
Druppeltjuh

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Druppeltjuh »

okeej Dankjee voor je antwoord Ferry :D hoeveel spraytjes doe je per arm 2 ofzoo toch ? naja dan zal ik er maar vanafond mee gaan beginnen ... Als ik dan teminste nog in staat ben om te doen want er komt een leeuk feestje aan vanafond :P Ben blij dat het voor jou ook werkt :D
ik zal je het laten weeten hoe het gaat over een paar dagen.... ben in iedergeval blij dat ik het thuis vertelt heb en nu dat middeltje binnen heb.... was ook wel een groottee oplucting kwam effuh een vreugde dansje aaan :P

Succes allemaal en fijne dagen en hopen dat we allemaal droog en knallend he nieuwejaar in mogen gaan ;)
Addioss
Druppeltjuh

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Druppeltjuh »

Ookeej okeej ik heb dan in me leeven nog nooit zoveel gedraaid in me bed wat ierietand maar soms ook lekker:p Naja dat maakt ook niet uit ik ben iniedergeval droog gebleven onder me okselss en is nergens anders erger gewordenn... Wat een wonder middeltjee ben echt zoo blij dat het niet meer nat iss.... Maar nu is dus de bedoeling dat je het ongeveer 1 a 2 keer per week opspuitt ?..... Maar is het eigenlijk ookzoo dat het voorgoed op kan houden als je dat odaban vaak genoeg gebruikt heb ?


Tot Hoorenss ben echt happyyy haha :twisted:
Ferry24
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 17:15
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Ferry24 »

Goed zeg druppeltje!! Werkt het nu nog steeds goed? Bij mij nog niet optimaal, k gebruik nog altijd die okselpads. Heb het nog niet zonder de pads geprobeerd. Het hangt van het resultaat af hoe vaak je het moet gebruiken denk ik. Als je na een paar dagen weer begint te zweten dan zou ik het weer opspuiten. Hoe veel spoot je op 1 oksel?
Druppeltjuh

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Druppeltjuh »

ik deed het de eerste keer in de middag hat geen resultaat dus daarna deed ik wat jij zij voor het slapen gaan.. Toen hat ik 3 a 4 keer der opgespoten.. en de volgende dag was ik heelemaal droog die dag derna deed ik onder elke oksel 1 spuitje denk dan voel je het wat minder maar dat was niet echt zoo maar nu heb ik het al 2 dagen zonder en nog steeds kurk droog indd als het weer begint spuit ik weer een keertje hopelijk kan het ooit helemaal zonder ;)

succes allemaal
meidje_ikke
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 08 jan 2009, 19:22
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door meidje_ikke »

Hallo,

Ik heb al heel wat schoolfeesten af moeten zeggen omdat ik niet kon gaan vanwege het zweten wat dan letterlijk overal is.
Ik wil er dit keer graag bij zijn.
Het is over een week.
Helpt dit middel al binnen een week?
Kan het ook op de rug en borst? en op het hoofd?
Oksels wel hea?
Dit forum is echt top, IK BEN NIET ALLEEN:D!!

Graag snel een antwoord:$, aangezien snel nodig heb!

Doeei
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door TomH »

meidje_ikke schreef:Hallo,

Ik heb al heel wat schoolfeesten af moeten zeggen omdat ik niet kon gaan vanwege het zweten wat dan letterlijk overal is.
Ik wil er dit keer graag bij zijn.
Het is over een week.
Helpt dit middel al binnen een week?
Kan het ook op de rug en borst? en op het hoofd?
Oksels wel hea?
Dit forum is echt top, IK BEN NIET ALLEEN:D!!

Graag snel een antwoord:$, aangezien snel nodig heb!

Doeei
Voor de oksel zou het sowieso kunnen werken. Ik zeg bewust 'zou kunnen' want bij mij werkt het wel iets maar niet in de mate waarin het sommigen hier helpt. Het verschilt dus per persoon. Volgens mij merken de meesten de volgende dag al redelijk resultaat dus het zou je snel kunnen helpen.

Succes ermee en hopelijk veel plezier op het schoolfeest. :)
Druppeltjuh

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Druppeltjuh »

Jahh bij oksels werkt het perfect indd na de eerste dag al doe ongeveer 1 keer in de 2 weeken opspuiten dus kwa geld is het ook nog is goedkoop vind ik zelf...

Voor de jeuk heb ik een tip rook gewoon een dikke joint dan heb je helemaal geen last van die iritatie en je slaapt als een Roosje :P

Succes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht