Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

zo heb ik het ook de eerste week gedaan ;) daarna kan je het afbouwen om te kijken hoe lang je dan nog nodig hebt..
bij mij moet om de dag.
alleen na de 3e dag kreeg ik enorme irritatie, maar ondanks dat toch stug doorgegaan totdat het aansloeg
succes!
Chellie
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 18:49
Contacteer:

Bericht door Chellie »

Doen jullie als jullie smorgens je oksels hebben gewassen eigenlijk deo op ?
Ik merk dat als ik geen deo opdoe dat ik niet echt zweetplekken krijg, met de deo wel.
Terwijl ik Dove silk dry gebruik :O
Maar dat heb ik met elke deo
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

ik doe inderdaad deo op 's ochtends,
misschien een andere gaan proberen?
Chellie
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 18:49
Contacteer:

Bericht door Chellie »

Heb op het moment geen zweetplekken :o
En heb mn trui al 3 uur aan hehehe.
Ben benieuwd hoe het dadelijk is als ik mezelf ga inspannen. :P
Kees
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 02:10
Contacteer:

Bericht door Kees »

ik gebruik het nu een paar weken, nog steeds droog. :D
heb nu 3 dagen niet gespoten, nog steeds droog. :D

Het jeukt wel nog wat, maar als ik s'ochtens onder de douche een waterstraal onder mijn oksels zet, krijg ik een tinteling door mijn hele lijf, lekker gevoel is die tinteling, met de gedachte erbij dat ik gewoon droog ben. :D

ik weet dat het misschien een beetje overdreven is, maar ik heb heel veel aan dit forum te danken, ook aan Xperformance, jullie hebben mijn leven veranderd!!!!!!!

Dus bij deze, bedankt..... :D
Harstikke bedankt..... :D
Uit het diepste van mijn hart, Dank jullie wel..... :D
Mijn dank grenst aan honsdolheid..... :o
Swaabie
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 22 okt 2008, 19:29
Contacteer:

Bericht door Swaabie »

ik moet eerlijk zeggen dat het echt werkt. ik heb eerst de reacties gelezen van iedereen hier en toen besloten om het te bestellen. Ik heb het ook via x performance besteld en het was binnen 2 dagen nadat ik had betaald bij mij thuis. ik heb het gisteravond voor het eerst opgespoten en ik heb vandaag ook helemaal niet gezweet, echt ongelofelijk! ik wacht af hoe het over een week is. maar tot nu toe is obadan en top !
R777
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 14 okt 2008, 20:30
Contacteer:

Bericht door R777 »

ODABAN werkt inderdaad echt. Kurkdroog worden mijn oksels er van! Alleen na het opbrengen lig ik soms een beetje spastisch te doen in bed, omdat het zo prikkelt en tintelt het eerste uur. Net of er hele tijd naalden in je oksels worden gestoken :) Ik spuit dan ook wel veel op, want 1 spuit per oksel (wat op het flesje staat) lijkt mij niet voldoende om mijn hele oksel te dekken. Gemiddeld spuit ik 6 keer onder 1 oksel, en tot nu toe werkt het gewoon. Ik hoop dat dit wonder blijvend is.
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

dat "spastische" ken ik ook ja, in het begin duidde het zelfs toe tot slapeloze nachten voor mijn vriend hahaha:p
Heb mezelf het volgende gewoon aangeleerd.. iets liggen lezen of een spelletje doen of tv kijken in bed tot je er bekant letterlijk bij neervalt, dan snel wassen (of van te voren, ligt eraan hoe moe ik ben) en dan opdoen, en dan val ik sowieso snel in slaap, en blijf niet slapeloos :)
succes!
deo
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 07 nov 2008, 19:30
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door deo »

Naar aanleiding van de vele positieve reacties van jullie, medeforummers over het middel Odaban, heb ik het zojuist besteld.
Ik hoop van harte dat het ook bij mij zal helpen. De wondjes waarover sommigen spreken, had ik ook bij Odorex dus ik ben benieuwd, maar het is het proberen waard.
Nog even een vraag; hoe lang doe je van 1 verpakking? Alvast bedankt!
sjaaktrekhaak
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 22:02
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door sjaaktrekhaak »

Het doet voor mij echt bijna niks...

Gekocht voor m'n oksels, maar na 3/4x gebruik nog 0,0 resultaat. Ik verwachtte heel wat na al die positieve reacties, maar volgens mij heeft dit goedje gewoon dezelfde werkzame stoffen als Odorex Extra Dry en al die meuk. Wat na 2x ook al niet meer werkte bij mij.

Jammer, weggegooid geld.

Ik zou zeggen: als je Syneo 5, Odorex Extra Dry etc.. niet (meer) bij je werkt, bespaar jezelf de moeite en het geld.

Weet nu echt niet wat ik er aan moet doen, Botox injecties enzo gaan me net ff te ver.
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door jp »

Beste s

Als leverancier van odaban wil ik graag reageren op enkele misvattingen van odaban. Overigens een hoop misvattingen komen doordat er tot op heden geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zat.

1. Men is teveel genegen om teveel aan te brengen. Niet doen, bouw het op dat heeft een veel stabieler en beter resultaat.
2. Veel mensen hebben resultaat na enkele dagen gebruik echter in sommige gevallen kan het enkele weken duren voordat er een goed resultaat is bereikt. Dus Beste Sjaak, niet getreurd er is nog hoop. Even een paar weken volhouden. En er is geen spraken van weggegooid geld aangezien je binnen 60 dagen je flesje terug kan sturen, je krijgt dan je geld terug.

sweat-guide.nl
emmetje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 25 nov 2008, 19:10
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door emmetje »

Weet iemand of je odaban ook zonder creditcard kunt bestellen?
liefs
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door OkraMau »

ja hoor, zie de link hieronder van sweat-guide :)
Tijger80
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 07 dec 2008, 14:47
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door Tijger80 »

Na enig surfen kom ik hier terecht en lees over het product Obadan.
Mijn probleem komt zodra ik mijzelf inspan, welke inspanning dan ook.
Alle inspanning langer dan 10 a 12 minuten en het komt met bakken overal vandaan.
Als ik dus ga stijldansen ben ik na een klein kwartier niet prettig meer te hanteren door mijn echtgenote.
Ik zweet me werkelijk kledder nat en ga dan tussendoor maar even van shirt en blouse wisselen.
In de pauze een handdoekje in mijn nek als eerste absortie van hetgeen van mijn hoofd komt druppelen.

Ja ik dans echt heel graag maar ik heb hier wel het meest last van het hyper transpireren.
Nu mijn vraag, kan ik met Obadan mijn gehele bovenlichaam preventief behandelen?

Ik ben heel benieuwd of mensen zich herkennen in mijn verhaal, een operatieve ingreep lijkt mij onmogelijk. :?
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

Re: Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Bericht door jp »

Beste

er is bij jou duidelijk sprake van zweten bij inspanning. Grote kans dat jouw lichaam erg snel opwarmt en dus via zweten de thermoregulatie aan de gang zet. Een prachtige reactie eigenlijk.
Zou je in jouw geval je gehele bovenlichaam incl. rug met odaban insmeren zul je wel resultaat hebben echter je brengt dan teveel de thermoregulatie in gevaar. Niet doen dus.
Ik zou een afspraak maken met je huisarts en om verdere diagnostiek vragen ( schildklier etc).

JP
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht