Odaban enz.

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
hebgeennaam123
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 25 mei 2008, 11:49
Contacteer:

Odaban enz.

Bericht door hebgeennaam123 »

Hoi.
Ik las net dat Odaban 20% alu heeft, maar myn deo heeft dat ook. Maar hij werkt voor geen meter. ik gebruik het alleen maar omdat hy lekker ruikt, niks helpt by my. (ik heb deo uit amerika ..van vakantie)
Dus, waarom zou Odaban beter zyn dan een deo met 20% alu?
Ik ben best wel hopeloos, als oda in nederland verkrijgbaar is wil ik hem wel proberen.
x.
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

re odaban

Bericht door jp »

Hoi
Ik mis in mijn verzonden mail een mailtje aan jou ( dus misschien heb je m dubbel ontvangen!
Wij starten een bedrijf gericht op zweetproblemen. Binnenkort kun je alles bestellen op www.sweat-guide.nl Ook Odaban.

Mocht je Odaban al willen bestellen kun je een mailtje sturen naar info@sweat-guide.nl je hebt het dan een dag later in huis. Kosten euro 15

Ik zou je adviseren eerst met maxim te starten, dit is minder concentraat aluchl en meestal net zo effectief. 2 stuks 28,95

Groet
jean-Pierre
Brainstorm
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 20:28
Contacteer:

Bericht door Brainstorm »

Ben erg blij dat de middelen binnenkort ook via een nederlandse website te bestellen zijn gaat toch wat sneller en gemakkelijk allemaal. Vind echter wel dat 15 vrij veel is voor odaban op ebay bestel je ze voor €10.50 inclusief verzendkosten.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Brainstorm schreef:Ben erg blij dat de middelen binnenkort ook via een nederlandse website te bestellen zijn gaat toch wat sneller en gemakkelijk allemaal. Vind echter wel dat 15 vrij veel is voor odaban op ebay bestel je ze voor €10.50 inclusief verzendkosten.

Dan is de keus vrij makkelijk gemaakt toch ? ;)

Groetjes Thijs
Kees
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 02:10
Contacteer:

Bericht door Kees »

wat is 15 euro voor droge oksels als je er een 500 euro botoxbehandeling voor over hebt.

Owja, thx voor de tip van odaban, is besteld, gebruikt en droog
Ik ben blij met de goeie en snelle service
;)
Plaats reactie