e-book?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
celova
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:17
Contacteer:

e-book?

Bericht door celova »

http://www.stopzweten.nl/?gclid=CMjQvNq ... uwods3HL_A

Ik vraag me af of dit wat is, klinkt erg ongeloofwaardig, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik durf het niet te kopen, kost bijna 30 euro, en ik vind het nogal vaag klinken namelijk...
kebabke
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 15:20
Contacteer:

NIET DOEN

Bericht door kebabke »

http://overmatigzweten.nl/viewtopic.php?t=1744

Das dezelfde site die ik toen ook heb gevonden :)
:roll:
Zweetplekje
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: e-book?

Bericht door Zweetplekje »

celova schreef:http://www.stopzweten.nl/?gclid=CMjQvNq ... uwods3HL_A

Ik vraag me af of dit wat is, klinkt erg ongeloofwaardig, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik durf het niet te kopen, kost bijna 30 euro, en ik vind het nogal vaag klinken namelijk...
Haaii,
Ja ik heb hier ook over gelezen en zit hier al 3 weken over te piekeren of ik het zal doen of niet(ik ben pas 13 dus ik weet ook niet zo goed hoe dat allemaal werkt met internetbankieren etc.).
Ik vind persoonlijk dat het wel erg geloofwaardig klinkt want het is geen deo of injectie ofso. het is een natuurlijke wijze van genezen en het klinkt erg aantrekkelijk (als) het zou werken.
Ik hoop dat hier ergens nog iemand info over heeft.
Groetjes, my
Rain
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 feb 2008, 13:16
Contacteer:

Bericht door Rain »

Hoi Zweetplekje,

Sinds kort zit ook ik op dit forum, ik heb me nog niet voorgesteld maar ik ben een vrouw van 45 jaar en ken het probleem van veel zweten erg goed (jammergenoeg), bij mij begon het rond m'n 15e jaar.
Al die tijd probeer ik het al op te lossen en doe dat ook het liefst op een natuurlijke manier.
Ik snap heel goed dat je alles aan zou willen grijpen om ervan af te komen. Ik weet hoe ontzettend vervelend het is om zoveel te transpireren.

Over dit onderwerp is al meer geschreven op deze site en als ik het goed heb begrepen wordt geadviseerd om hier niet op in te gaan. Hoogstwaarschijnlijk zit er iemand achter die op deze manier makkelijk geld wil verdienen aan mensen die heel graag een oplossing voor een probleem willen.
Er zijn behoorlijk wat mensen op dit forum die allemaal nog zoeken naar de oplossing en ik denk dat er wel meer over bekend zou zijn als het klopt wat ze hier beloven.

Mijn advies is dus: Niet doen! Houd die 30 Euro in je zak en blijf hier op het forum ervaringen uitwisselen.

groetjes, Rain
Rain
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 feb 2008, 13:16
Contacteer:

Bericht door Rain »

Zweetplekje,

Onder algemeen staat een oproep voor mensen die als proefpersoon willen fungeren voor een homeopaat die mensen tegen overmatig transpireren wil behandelen. Misschien iets voor jou om uit te proberen?
Je hoeft er niet voor te betalen.

Ik ben daarin ook geinteresseerd maar ben al bezig bij een homeopaat.

Dit is de link:
http://overmatigzweten.nl/viewtopic.php?t=1878

groetjes, Rain
Zweetplekje
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Bericht door Zweetplekje »

[quote="Rain"]Zweetplekje,

Onder algemeen staat een oproep voor mensen die als proefpersoon willen fungeren voor een homeopaat die mensen tegen overmatig transpireren wil behandelen. Misschien iets voor jou om uit te proberen?
Je hoeft er niet voor te betalen.

Ik ben daarin ook geinteresseerd maar ben al bezig bij een homeopaat.

Dit is de link:
http://overmatigzweten.nl/viewtopic.php?t=1878

groetjes, Rain[/quote]
wat doet een homeopaat?? Ik wil mijn zweten namelijk erg graag stoppen, maar het is een natuurlijke reactie en ik ben in de puberteit, dit speelt denk ik ook een rol.
en ik dek dat je gelijk hebt over dat het alleen maar iemand is die makkelijk geld wil verdienen.
Rain
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 feb 2008, 13:16
Contacteer:

Bericht door Rain »

Zweetplekje schreef:wat doet een homeopaat?? Ik wil mijn zweten namelijk erg graag stoppen, maar het is een natuurlijke reactie en ik ben in de puberteit, dit speelt denk ik ook een rol.
Homeopathie is een geneeswijze die werkt met middelen uit de natuur, planten-, diere- of minerale middelen.
De homeopaat kijkt welk middel bij je past. Hij of zij stelt je heel veel vragen over voorkeuren, afkeuren, hoe je slaapt, eet en noem maar op. Hij of zij kijkt naar je klachten en voor- en afkeuren en zoekt er een middel bij dat die klachten etc. juist zou veroorzaken als je het in gezonde staat binnen zou krijgen. Het middel moet zoveel mogelijk bij je passen.
Je krijgt van zo'n middel een hele hoge verdunning (er zit dan nog heel weinig van die stof in het medicijn, zo weinig dat je het niet meer kunt meten), het zit in korreltjes, een tinctuur of een spray, soms moet je het iedere dag nemen, soms maar een keer drie korreltjes, soms moet je het snuiven, het kan op verschillende manieren.
Als het middel heel goed is gekozen wordt je lichaam aangespoord om zichzelf te genezen of om weer in balans te komen. Als het niet werkt gaat de homeopaat ws. op zoek naar een ander middel.

Het is lastig om het goede middel te vinden en als het niet het juiste middel is doet het niets volgens mij.

Ik heb er ervaring mee dat homeopathie kan helpen, maar het werkt nogmaals niet altijd goed. De homeopaat stelt je dus veel vragen die je moet beantwoorden, ieder keer zal hij of zij kijken of er iets verandert is na het innemen van een middel. Als het het verkeerde middel is kan het niet echt kwaad (maar dan werkt het dus ook niet jammergenoeg). Het kan ook zijn dat het een hele tijd duurt voordat de behandeling echt aanslaat.

Je bent in de puberteit schrijf je. Bij mij is het toen ook begonnen. Ik heb ook ervaren dat het te maken heeft met mijn hormoonhuishouding en die verandert in je puberteit. Of dat wil zeggen dat het (vanzelf) na je puberteit overgaat zou ik niet durven zeggen, ik hoop het voor je. Bij mij is het nooit helemaal overgegaan maar onder invloed van een aantal zaken is het weleens minder/weg geweest. Ik los het (nogmaals) ook het liefst op op een natuurlijke wijze.
Homeopathie zou, als het voor je werkt, een hele natuurlijke wijze kunnen zijn. Ik wil je alleen niet bij voorbaat blij maken want het is niet zeker dat het voor je werkt.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk voor je heb uitgelegd. Ik denk dat ik nog weleens meer zal schrijven over mijn ervaringen. Zullen we elkaar op de hoogte houden via dit forum?

groetjes, Rain
s28
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 05 mar 2008, 17:50
Contacteer:

Re: e-book?

Bericht door s28 »

celova schreef:http://www.stopzweten.nl/?gclid=CMjQvNq ... uwods3HL_A

Ik vraag me af of dit wat is, klinkt erg ongeloofwaardig, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik durf het niet te kopen, kost bijna 30 euro, en ik vind het nogal vaag klinken namelijk...
http://www.stopzweten.nl/user_media/Sto ... n%20Nu.pdf

gratis ;)
Plaats reactie