Creme tegen blozen

Last van veelvuldig blozen? Hier moet u zijn...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Creme tegen blozen

Bericht door jongen17 »

Van mijn zweetprobleem ben ik al afgekomen nu nog mijn lichte bloosprobleem. Weet iemand een creme die gewoon bij de drogist te halen is en die helpt tegen het blozen van mijn wangen. :oops:
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Bericht door jongen17 »

De couperose creme van Van der Hoog ga ik eens proberen
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Bericht door jongen17 »

Mwa werkt ook niet echt :oops: Zijn hier meer blozers? Wat te doen?

Op zich valt't blozen mee, maar't is vervelend dat m'n wangen de hele dag lijken te 'tintelen' als ik er op let.
gtiman60

Blozen

Bericht door gtiman60 »

Hee Jongen
Heeeel weinig aan te doen aan het blozen.
Tis net als kippenvel je krijgt het door een prikkel
En rode wangen haha..kijk eens om je heen
Als je mijn verhaaltje leest lees je dat er een oplossing is..maar das de laatste uitweg
Mzls
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

je zou je huisarts eens kunnen vragen om oxybutininetabletten???
Wie weet helpen die voor blozen overleg het eens zou ik zeggen.


Gr Kim
Agni
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 14:30
Contacteer:

Bericht door Agni »

heey!
Blozen kan inderdaad erg vervelend zijn... Het zit tussen je oren, maar zie dat maar eens op te lossen...
Wat ik zelf doe ( je bent een jongen, maar misschien heb je het er wel voor over ;) Ik gebruik foundation en dat smeer ik dan lichtelijk op mijn wangen waardoor je zelf al wat meer zelfvertrouwen krijgt doordat je het idee hebt dat mensen het minder zullen zien, maar dus ook omdat mensen het minder zien, want de felle kleur rood wordt door de foundation wat weggenomen...
Nou misschien helpt het jou.. ik hoop het... enne het valt mensen sowieso niet zo op als je rood wordt, het is alleen dat je het zelf wel merkt en vervelend vindt en er dus veeeeeel te lang bij stil staat!
Groetjes :)
Boxie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 19:56
Contacteer:

Bericht door Boxie »

Ook ik had last van extreem blozen......... en inderdaad mijn wangen prikkelden en het leek wel of ze opzwollen. Als ik eenmaal rood werd duurde het tijden voordat dit weer weg was.
Van dat probleem ben ik nu helemaal af na een bezoek (3 jaar geleden) aan de huidarts.
Ik gebruik het middel Rozex en dagcreme tegen rood worden: Sensibio AR van Bioderma (nee niet biodermal) het laatste middel is in iedere apotheek gewoon verkrijgbaar.

Mijn ervaring is dat je je niet neer hoeft te leggen bij rode wangen! 't is echt te verhelpen........ daardoor krijg je meer zelfvertrouwen en kom je in een opwaarste spiraal ipv een neerwaartse!!!!

Succes!
Rens1985
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 12 apr 2011, 16:05
Contacteer:

Re:

Bericht door Rens1985 »

Boxie schreef:Ook ik had last van extreem blozen......... en inderdaad mijn wangen prikkelden en het leek wel of ze opzwollen. Als ik eenmaal rood werd duurde het tijden voordat dit weer weg was.
Van dat probleem ben ik nu helemaal af na een bezoek (3 jaar geleden) aan de huidarts.
Ik gebruik het middel Rozex en dagcreme tegen rood worden: Sensibio AR van Bioderma (nee niet biodermal) het laatste middel is in iedere apotheek gewoon verkrijgbaar.

Mijn ervaring is dat je je niet neer hoeft te leggen bij rode wangen! 't is echt te verhelpen........ daardoor krijg je meer zelfvertrouwen en kom je in een opwaarste spiraal ipv een neerwaartse!!!!

Succes!
Welke creme van Bioderma bedoel je dan precies?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht