Gezond middel tegen blozen

Last van veelvuldig blozen? Hier moet u zijn...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
jimm4
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 14 feb 2011, 21:35
Contacteer:

Gezond middel tegen blozen

Bericht door jimm4 »

Ik heb al ruim een jaar mijn eigen middel tegen blozen en wil ondertussen erg graag weten of dit ook bij andere werkt omdat ik hier op internet verder niets over kan vinden.
Op advies van een homeopatisch arts moest ik vanwege darmklachten rooibos of witte thee gaan drinken ipv zwarte thee. Na een paar dagen afwisselend deze te hebben gedronken merkte ik dat mijn darmklachten nog niet weg waren maar ik merkte intusssen ook dat ik niet meer zo snel bloosde. Dit viel mij natuurlijk op omdat ik normaal al bloosde wanneer ik er maar even aan dacht. Ik had vrij snel door dat het van de rooibos of witte thee moest komen. Na twee weken uitproberen wist ik zeker dat witte thee het wondermiddel (bij mij) tegen blozen is. Witte thee is in de meeste supermarkten verkrijgbaar en is zelfs nog gezonder dan groene thee. De smaak vind ik echter niet zo lekker maar ter voorkoming van blozen maak ik daar natuurlijk geen probleem van. Ik drink het alleen 's morgens en omdat witte thee het beste bij 80 graden werkt doe ik het kokend water wat aanlengen met koud water. Overigens bloos ik nog wel eens maar mijn "bloosdrempel" ligt nu gelukkig veel hoger. Drink ik een paar dagen geen witte thee dan ga ik weer sneller blozen.
Rammstein
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 09:59
Contacteer:

Re: Gezond middel tegen blozen

Bericht door Rammstein »

Hoi,

Ik heb ook al een tijdje last van blozen, en heb zojuist witte thee besteld. Ik ben verschillende supermarkten afgelopen, maar ze hadden het nergens. Ik hoop dat het helpt, jullie horen er nog meer van.

Groet
Rammstein
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 09:59
Contacteer:

Re: Gezond middel tegen blozen

Bericht door Rammstein »

Ik drink nu sinds zondag 's ochtends een kop witte thee. Vandaag merkte ik voor het eerst heel duidelijk het verschil. Ik bloos ook nog steeds, maar niet zo storend als voorheen. In verschillende situaties waar normaal het bloed naar mijn hoofd zou stijgen, voelde ik dat warme gevoel nu helemaal niet meer opkomen. Bedankt voor de tip! Ik kan het iedereen aanraden.
1987
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 16:56
Contacteer:

Re: Gezond middel tegen blozen

Bericht door 1987 »

Ik ga het ook meteen proberen!! bij mij is het nu ook echt iets waar ik dag en nacht mee bezig ben...ik kan het gewoon niet meer loslaten... ik bloos non stop en daar word je dan ook erg onzeker van waardoor het weer erger word... en ik kom er op dit moment niet meer uit!... duss als dit ook maar een klein beetje vertrouwen geeft! dan ben ik al heel blij
Henkklaas
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 02 jul 2017, 20:18
Contacteer:

Re: Gezond middel tegen blozen

Bericht door Henkklaas »

Dit is best wel interessant, zijn hier meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Blozer
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 14:39
Contacteer:

Re: Gezond middel tegen blozen

Bericht door Blozer »

Henkklaas schreef: ma 03 jul 2017, 18:43 Dit is best wel interessant, zijn hier meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Ja ik heb hier ervaringen mee. Het middel is niet zo goed als er beweerd wordt. Het werkt wel, maar tijdelijk. Een kop thee per dag is niet voldoende. Je moet meerdere koppen thee per dag drinken en liefst zo kort mogelijk voor een moeilijke situatie. Dan werkt het het beste. Het heeft dus wat haken en ogen, want als je de hele dag met mensen omgaat moet je dus voortdurend thee drinken, anders helpt het niet. En dat gaat dus niet. En het haalt het blozen niet weg, maar vermindert het. Ik noem het een hulpmiddeltje, maar geen wondermiddel.
Danoontje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 07 aug 2018, 22:53
Contacteer:

Re: Gezond middel tegen blozen

Bericht door Danoontje »

Kunnen de ingrediënten die in witte thee zitten niet in een pilletje? neemt wat makkelijke mee ;-)
En Blozer...alle beetjes helpen, voor de een wat meer dan de ander
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht