lees dit

Last van veelvuldig blozen? Hier moet u zijn...

Moderators: Thijs, Erje

Grimmie
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 06 jul 2005, 17:40
Contacteer:

Re: lees dit

Bericht door Grimmie »

En weer zijn we een flinke tijd verder... en nog steeds weinig nieuws over blozen.

Ik ga deze week eens proberen wat afspraken te maken bij de diverse ziekenhuizen/klinieken en kijken wat zij me kunnen vertellen over de operatie met de moeilijke naam ;). En welk effect die heeft op het blozen. Ik lees hier namelijk heel veel over de voor en nadelen van de operatie bij mensen die het ondergaan voor het zweten, maar bijna niemand die iets kan vertellen over blozen. Ik zal dan toch maar de eerste moeten gaan worden denk ik.

Niet meer blozen zou echt een ander mens van me maken denk ik.
Ik ga elke vorm van conversatie met onbekenden zoveel mogelijk uit de weg omdat ik gegarandeerd een knalrode kop krijg.
Je kan je voorstellen dat dit op carriere en liefdes gebied niet echt een handige tactiek is :(... maar ik kan niet anders.

Zweten doe ik wel meer dan een normaal mens, maar niet hinderlijk, hoef niet steeds shirt te wisselen, geen maandverband achtig spul onder m'n oksels, en handen zijn vaak klam, maar nooit zeiknat. Enige waar ik erg bang voor ben is dat de operatie dalijk zou kunnen helpen voor het blozen, maar dat ik dan zo veel last van compenserend zweten krijg dat er eigenlijk een nieuw probleem geboren is.

Ik ga jullie op de hoogte houden.
Plaats reactie