Bloos operatie

Last van veelvuldig blozen? Hier moet u zijn...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Anonymouse22
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 20 mei 2021, 17:43
Contacteer:

Bloos operatie

Bericht door Anonymouse22 »

Hoi,

Ik zit er helemaal door heen en overweeg een bloosoperatie te nemen. Ik zelf wil geen medicijnen slikken, en psychologische behandelingen zijn niks voor mij. Hoe is de bloosoperatie verlopen bij de mensen die ze hebben gehad? Is het zweten echt zo erg of zijn daar ook permanente behandelingen voor? Ik zou heel graag mensen willen spreken via de mail of iets dergelijks om wat vragen te stellen.

Ontzetten bedankt!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Bloos operatie

Bericht door Thijs »

Checkout viewtopic.php?f=9&t=2824
Er zijn meerdere berichten over geschreven hier in het bloos gedeelte.
Bestekeusever
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 jul 2021, 09:17
Contacteer:

Re: Bloos operatie

Bericht door Bestekeusever »

Anonymouse22 schreef: di 25 mei 2021, 10:58 Hoi,

Ik zit er helemaal door heen en overweeg een bloosoperatie te nemen. Ik zelf wil geen medicijnen slikken, en psychologische behandelingen zijn niks voor mij. Hoe is de bloosoperatie verlopen bij de mensen die ze hebben gehad? Is het zweten echt zo erg of zijn daar ook permanente behandelingen voor? Ik zou heel graag mensen willen spreken via de mail of iets dergelijks om wat vragen te stellen.

Ontzetten bedankt!



Beste,

Ik ben net herstelde van de operatie. Je mag altijd contact met mij opzoeken

Groet
Bloopy
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 01 feb 2018, 01:38
Contacteer:

Re: Bloos operatie

Bericht door Bloopy »

Hallo Bestekeusever,

Graag zou ik meer info en vooral ervaringen over de bloosoperatie krijgen.
Op internet kan ik weinig positieve ervaringen er over vinden.
Zouden er al wel mensen tegen blozen deze operatie hebben laten doen?
Waar heb jij het laten doen? Is er een lange wachttijd? Hoe oud ben je ? man of vrouw?
Hoe lang heb/had je er last van? heeft het ook echt geholpen?
heb je nu last van overmatige zweten?

Zelf heb ik vooral in sociale situaties er erg last van, en op het werk waar ik niet zomaar kan "vluchten" helemaal.
Verjaardagen, uit eten en andere gezellige uitjes doe ik al jaren niet meer aan, dus heb bijna geen kennissen of vrienden, iedereen vind het maar raar en ongezellig zo gloeiende zenuwpees.
Ik heb al seroxat ,oxybutine , bètablokkers , witte thee geprobeerd maar niks werkt echt optimaal, ook wordt ik erg moe, misselijk of down van die medicijnen.
Het is in mijn pubertijd begonnen en ben nu 41 jaar, heb nooit een normaal leven of iets kunnen opbouwen in mijn leven, heb al een paar keer op het punt gestaan er een eind aan te maken. Wat heeft het zo nog voor zin met dat irritante *** blozen?
Maar ik denk steeds als dat blozen maar weg gaat en ik normaal kan spreken met mensen en normaal boodschappen enz. kan doen, dan kan ik er best nog wat van maken.
Dus mijn enige hoop is nog zo operatie, maar ben zo bang voor de bijwerkingen en eventuele complicaties, omdat ik weinig en slecht betaalt werk heb, ben ik ook erg benieuwd naar de kosten, en of het vergoed wordt door de zorgverzekering?

Hoe lang kon je niet werken? ik heb voornamelijk redelijk zwaar tilwerk.
Bij mij is het soms zo erg, vooral bij bijvoorbeeld een functionering gesprek, dat het op mijn borst begint, het langs mijn hals omhoog kruipt, mijn kin en oren beginnen te gloeien en ik een soort van landkaart tekening over mijn gezicht krijg , en zo mega warm dat overal het zweet me uitbreekt en dit uren lang aanhoudt, en er na afloop er erg hoofdpijn van heb en soms er een migraine aanval aan overhoudt.
Zou de operatie dit allemaal kunnen oplossen?
Sorry voor zoveel vragen en zo lang verhaal.
Anonymouse22
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 20 mei 2021, 17:43
Contacteer:

Re: Bloos operatie

Bericht door Anonymouse22 »

Bestekeusever schreef: di 06 jul 2021, 09:20 [quote=Anonymouse22 post_id=18386 time=<a href="tel:1621933101">1621933101</a> user_id=16097]
Hoi,

Ik zit er helemaal door heen en overweeg een bloosoperatie te nemen. Ik zelf wil geen medicijnen slikken, en psychologische behandelingen zijn niks voor mij. Hoe is de bloosoperatie verlopen bij de mensen die ze hebben gehad? Is het zweten echt zo erg of zijn daar ook permanente behandelingen voor? Ik zou heel graag mensen willen spreken via de mail of iets dergelijks om wat vragen te stellen.

Ontzetten bedankt!



Beste,

Ik ben net herstelde van de operatie. Je mag altijd contact met mij opzoeken

Groet
[/quote]
Bestekeusever schreef: di 06 jul 2021, 09:20
Anonymouse22 schreef: di 25 mei 2021, 10:58 Hoi,

Ik zit er helemaal door heen en overweeg een bloosoperatie te nemen. Ik zelf wil geen medicijnen slikken, en psychologische behandelingen zijn niks voor mij. Hoe is de bloosoperatie verlopen bij de mensen die ze hebben gehad? Is het zweten echt zo erg of zijn daar ook permanente behandelingen voor? Ik zou heel graag mensen willen spreken via de mail of iets dergelijks om wat vragen te stellen.

Ontzetten bedankt!



Beste,

Ik ben net herstelde van de operatie. Je mag altijd contact met mij opzoeken

Groet


Beste,

Zouden we contact kunnen hebben eventueel mail whatsapp?
Levi123
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 nov 2021, 01:00
Contacteer:

Re: Bloos operatie

Bericht door Levi123 »

Anonymouse22 schreef: do 26 aug 2021, 17:21
Bestekeusever schreef: di 06 jul 2021, 09:20 [quote=Anonymouse22 post_id=18386 time=<a href="tel:1621933101">1621933101</a> user_id=16097]
Hoi,

Ik zit er helemaal door heen en overweeg een bloosoperatie te nemen. Ik zelf wil geen medicijnen slikken, en psychologische behandelingen zijn niks voor mij. Hoe is de bloosoperatie verlopen bij de mensen die ze hebben gehad? Is het zweten echt zo erg of zijn daar ook permanente behandelingen voor? Ik zou heel graag mensen willen spreken via de mail of iets dergelijks om wat vragen te stellen.

Ontzetten bedankt!



Beste,

Ik ben net herstelde van de operatie. Je mag altijd contact met mij opzoeken

Groet
Bestekeusever schreef: di 06 jul 2021, 09:20
Anonymouse22 schreef: di 25 mei 2021, 10:58 Hoi,

Ik zit er helemaal door heen en overweeg een bloosoperatie te nemen. Ik zelf wil geen medicijnen slikken, en psychologische behandelingen zijn niks voor mij. Hoe is de bloosoperatie verlopen bij de mensen die ze hebben gehad? Is het zweten echt zo erg of zijn daar ook permanente behandelingen voor? Ik zou heel graag mensen willen spreken via de mail of iets dergelijks om wat vragen te stellen.

Ontzetten bedankt!



Beste,

Ik ben net herstelde van de operatie. Je mag altijd contact met mij opzoeken

Groet


Beste,

Zouden we contact kunnen hebben eventueel mail whatsapp?
[/quote]

Goedenacht,

Ik ben een jongeman van 25 jaar met hetzelfde probleem: bloosangst. Het beheerst mijn hele leven en wil hier graag van af. Graag kom ik met de herstellende van de operatie in contact, om te vragen naar uw ervaringen. Alvast enorm bedankt.
Berge
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: do 09 jul 2020, 06:35
Contacteer:

Re: Bloos operatie

Bericht door Berge »

Hallo allemaal, er worden volgens mij wekelijks dergelijke operaties uitgevoerd. Heb hem zelf ook ondergaan en ben er nog steeds erg blij mee! Wat ik denk is dat niet veel mensen die de operatie ondergaan hebben hier terug komen omdat je toch een hoofdstuk sluit en een nieuw leven tegemoed gaat. Merk zelf ook dat het verwaterd en ik hier misschien maar eens per half jaar hier terug kom. Maar ik ben wel open voor vragen! Dus pm me maar en misschien kunnen we dan beter op een andere manier contact leggen.
Groet Edwin
Kim1800
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 04 apr 2022, 13:25
Contacteer:

Re: Bloos operatie

Bericht door Kim1800 »

Hallo iedereen,

Ik ben een vrouw van 24 jaar en ik mag een bloos operatie ondergaan, de thoracale sympatecomie. Deze wordt uitgevoerd door chirurg Hans Coveliers van het asz in Aalst. helaas lees ik veel negatieve ervaringen op het internet die gaan over het compensatie zweten, hier ben ik namelijk erg bang voor. zijn er mensen die deze operatie hebben gehad en misschien hun ervaring met mij willen delen?

Met vriendelijke groeten,
Kimberley
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht