voo wie gelooft in geesten

Plaats hier uw grappen en grollen.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Eric
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 19:36
Locatie: Doesburg
Contacteer:

voo wie gelooft in geesten

Bericht door Eric »

Een koppel is aan het golf spelen op de meest luxueuze court van het land,

midden in een super exclusieve villawijk. Aan het derde hole gekomen zegt de man tegen zijn vrouw:

"hier moet ge goed oppassen waar ge slaat, want we staan dicht bij de huizen en het minste kapotte venster zal hier wel fortuinen kosten...".

Alsof het zo was gepland slaat de vrouw inderdaad haar golfbal dwars door de ruit van de mooiste villa in de wijk...

Beduusd belt het koppel aan de deur. Een geheimzinnige stem roept hen binnen.

In de hall aangekomen zien ze de scherven van het raam en zien ze ook nog een grote Chinese vaas aan diggelen, met daarin hun golfbal. Daarlangs staat een klein, oud ventje dat hen zegt:

"ik veronderstel dat U verantwoordelijk bent?"

Het koppel begint zich direct te verontschuldigen, maar het ventje onderbreekt hen:

"wat U gedaan heeft was een goede zaak, want ik ben een geest die al duizend jaar opgesloten zat in die Chinese vaas. Door de vaas te breken ben ik bevrijd en vanaf nu ben ik weer een gewone mens. Ik kan wel nog drie wensen vervullen. Daar jullie mij hebben bevrijd en met twee zijn moogt ge elk 1 wens doen. De laatste wens wil ik na 1000 jaar wel voor mijzelf houden, akkoord?"

Het koppel knikt hevig, en de man doet direct zijn wens: "ik zou graag elke maand 1 miljoen euro verdienen!"

De geest knikt en zegt: "Het is in orde, kijk morgenavond uw bankrekening maar na, en wat zal het voor U zijn, mevrouw"

Waarop de vrouw zegt: "ik zou graag een luxevilla hebben in elk land van de wereld!"

Weer al knikt de geest en zegt: "dat is een makkie, ga morgen maar bij uw notaris langs, daar liggen de eigendomsakten".

De man en de vrouw vallen in elkanders armen van geluk. Na de eerste emoties vraagt de man aan de geest:

"En geest, wat gaat gij voor uzelf wensen?" "Wel", zegt de geest "gedurende duizend jaar heb ik in die vaas

gezeten, terwijl ik maar naar één zaak verlangde: een passionele nacht

met een vrouw, en nu zijn jullie tot mij gekomen, en ben ik bevrijd door

een knappe prompte vrouw en daarom is mijn wens, IK WIL HET NU DOEN met madam!".

Het koppel kijkt naar elkaar, waarop de vrouw zegt: - "voor een miljoen? en een huis in elk land wil ik dat wel doen!".

Waarna ze zich met de geest in de slaapkamer terugtrekt.

De geest blijkt inderdaad veel goesting te hebben en blijkt veel fantasietjes te kennen waarmee hij de vrouw gans de

nacht afjakkert. Als de ochtend komt stopt de geest er mee, en vraagt aan de uitgeputte vrouw:

"Hoe oud zijt gij eigenlijk?"

"37 jaar, waarom?"

"Ik ben altijd verbaasd dat er op die leeftijd nog mensen zijn die in geesten geloven..."

eric
annelies
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:59

Bericht door annelies »

:o :D
Hij is leuk!!
Plaats reactie