moppen

Plaats hier uw grappen en grollen.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

moppen

Bericht door Thijs »

Er komt een brunette bij de dokter en ze zegt" dokter mijn hele lichaam doet zeer!, echt alles wat ik aanraak" zegt de dokter dat kan niet, maar laat maar zien!" Dus de brunette raakt haar elleboog aan en gilt het uit van de pijn. Daarna raakt ze haar enkel aan en weer schreeuwt ze het uit. Dokter "je bent van jezelf geen brunette he?" zegt ze "nee, van nature ben ik blond". "dacht ik al zegt de dokter, want je vinger is gebroken!!".


Er komt een goudvis binnen rennen in de spreekkamer van de huisarts. Nog voor de goudvis kan gaan zitten, zegt de huisarts: 'Ik zie het al..., uit de kom!'


Drie bacteriën hebben het over huishouden.
De eerst bacterie zegt:
ik woon in een oor. Een keer per dag komt er een oorstaafje en die maakt m'n hele huisje schoon.
Zegt de tweede bacterie: Ik woon in een mond een 3 maal daags komt ere een tandenborsel en maakt m'n hele huisje schoon.
De derde begint te huilen en zegt:
jullie hebben het maar goed. ik woon in een vagina en als ik denk dat ik m'n huisje schoon heb komt er een skinhead binnen en spuit m'n hele huisje onder!!!!



Er zit een oude man van rond de 70 op een bankje in het park. komt er opeens een punker met een hanenkam naast hem zitten. De oude man staart de punker aan. "wat" zegt de punker, "heb jij vroeger nooit eens iets geks gedaan?". "jawel" zegt de oude man, "ik heb vroeger ooit een kip ge...kt, en nu denk ik dat jij mijn zoon bent!".

Er zitten 2 blondjes bij elkaar op visite, zegt de 1 tegen de ander "ik heb vanmorgen een zwangerschaps-test gedaan". "Goh" zegt de ander, "waren het moeilijke vragen?".
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Een man komt na het weekend op zijn werk aan met een kanjer van een blauw oog.
Zijn collega's: "Wat is dat, ergens ruzie gehad?"
"Nee, mijn vrouw heeft me geslagen met een zak patat uit de diepvriezer", zegt de man.
De collega's: "Met een zak patat uit de diepvriezer???"
De man: "Ja, ik zag mijn vrouw voorovergebogen bij de diepvriezer staan en kon me niet houden, trok haar rok omhoog, haar slip opzij en je raad het al!! Slaat ze me daar met een zak patat op mijn oog!!"
De collega's: "Wat naar joh, vind ze dat niet fijn dan?"
De man: "Jawel, maar niet in de Aldi".




Een kerel staat in de rij van een kassa van zijn lokale supermarkt wanneer hij merkt dat de knappe blondine achter hem haar hand opsteekt en naar hem glimlacht.

Hij schrikt ervan dat zo'n bloedmooie jonge vrouw naar hem zou wuiven, en alhoewel ze hem niet vreemd lijkt kan hij haar toch niet thuisbrengen. Dus draait hij zich om en zegt vriendelijk: "Excuseer, maar kent u mij?"

Zij antwoordt met een glimlach: "ik kan het fout hebben, maar ik denk dat u de vader van een van mijn kinderen bent..."

Zijn gedachten schieten terug naar die eerste en enige keer dat hij ontrouw is geweest, en vraagt:

"Jezus", zegt hij, "bent u soms die stripper van mijn vrijgezellenavond die ik geneukt heb op de biljarttafel in het zicht van al mijn maten, terwijl jouw vriendin me geselde met een natte selderij en een komkommer in mijn reet duwde?"

"Nee" zegt ze, "ik ben de lerares Engels van uw zoontje" !!!
Lola
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 17:14
Contacteer:

Bericht door Lola »

whaha :P die 1e en de laatste zijn echt grapppig :P
Plaats reactie