eindelijk knoop doorgehakt...naar Antwerpen..

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

rico
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 14:31
Contacteer:

?

Bericht door rico »

uh ik heb net bij de ns geinformeert over de reis met openbaar vervoer...ik heb om half 12 een afspraak,en de reis duurt 4,dat word dus vroeg opstaan voor mij,ik heb dat zeker wel voor over,maar dan ben ik er nog niet...zoals ik heb kunnen lezen is het in antwerpen ook een chaos,en ik denk totdat ik het daar nog vind,zal wel een uur bij komen...

mijn vraag aan jullie,is er wel eens iemand met opnebaar vervoer gegaan,en hoe kom ik bij carpe kliniek met in antwerpen?is het ver van station?mocht iemand hier iets meer van weten,laat het me dan weten..zou me erg helpen..

alvast bedankt
ettina
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 12:39
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door ettina »

Hoi Rico,

Ik zal eens kijken voor je in de auto want volgens mij heb een een exacte routebeschrijving ook met openbaar vervoer voor je. Deze beschrijving heb daar van een tafeltje geplukt, ik vertelde de dames daar dat ik deze wel handig had gevonden. Ik heb ze voorgesteld om iedereen die een afspraak maakt zo'n routebeschrijving te sturen!

En maak je niet druk Rico neem hun telefoonnummer mee en bel ze 20 keer als het moet om te vragen hoe je daar moet komen. Ik kwam bijna 2 uur te laat ( ben altijd een laatkomer ha ha was nu extreem!)Ze vonden het geen enkel probleem, denk dat niemand op tijd binnenkomt vooral als je weet dat 40 % uit Nederland komt.

Ook ik heb een recept voor Vichy antitransparant gekregen. Heb het zo te voelen niet nodig. Ze zeggen dat het nooit helemaal weg gaat met alleen botox en dat je dit van Vichy erbij moet gebruiken. Ik heb er verder nog niks over gehoord van Kim heb jij die erbij nodig? Misschien in sommige gevallen.
Het lijkt mij een goed idee verder dat als iedereen zich in deze periode laat injecteren in Antwerpen dat wij de eerstvolgende keer een meeting op deze manier organiseren of zoiets. Gewoon allemaal tegelijk naar Carpe toe. Daarna naar de vogeltjesmarkt hahaha...gezellig.. :)

Verder ben ik gewoon blij dat het werkt. Kan gewoon 2 dagen hetzelfde truitje aan. En ja het is wenne hoor om van je gewoontes af te komen die zitten er diep in, wel leuk als ik mezelf erop "betrap" dat ik onder mijn oksels voel of het nat is of meer van die dingen doe om het zweten niet te laten opvallen!! Maar het is en blijft gewoon droog en fris daar. Goed hé.

Oké Rico succes laat ons horen hoe het ging en ik kijk vanavond even of ik de routebeschrijving hier kan doorgeven, heeft iedereen wat aan want die ring is voorlopig nog niet klaar en het centrum van Antwerpen blijft nog wel een zooitje!

Groetjes Ettina.
Inge
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 18:28
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ik ben vrijdag geweest! jhet is er een drukte van jewelste hoor, veel Nederlanders inderdaad, maar de mensen zijn erg vriendelijk. Ook dokter Karavani. Hij merkte dat ik erg zenuwachtig was.
Ik moest de emla creme even laten intrekken. Maar met een kopje thee erbij en een tijdschriftje gaat de tijd snel.
Met ijspakkingen wordt de boel een beetje extra verdoofd en na de prikken verlicht.
Ik moet zeggen dat ik de prikken toch ook wel heel goed voelde. mijn linkeroksel deed het meeste pijn, in mij rechter merkte ik er niet veel van.
Ook Vichy creme voorgeschreven gekregen. ga er toch maar mee beginnen. Ik merk wel meteehn dat het transpireren minder is geworden. Vooral bij mij linker oksel. gek he! had iemand anders dit ook?
Daarna lekker een terrasje gepakt op de Groenplaats....in de zon en ik merkte meteen het verschil.

Rico.... ik heb op het station tram(metro) 2 gepakt naar station Harmonie. Je moet op het station met de roltrap naar beneden, dan kom je onder de grond en daar kun je voor €1,- een enkel kaartje kopen. ook zit daar een soort vvv waar je info kunt vragen.
Ik wist ook niet meteen of ik goed zat, maar heb het voor de zekerheid aan de tramchauffeur gevraagd. je kunt ook tram/metro 15 pakken. Ze doen er allebei maar 5 a 10 minuten over. Je rijdt voorbij de Sterstraat aan de rechterkant, dus dan weet je waar je naartoe moet. Ik was een uur te vroeg, dus nog even in het naastgelegen park gezeten.

Succes!!!

Gr. Inge
johan
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 16:48
Locatie: assen
Contacteer:

Bericht door johan »

Hallo iedereen,
Ik ben ruim een week geleden bij Carpe geweest voor botoxinjecties in mijn oksels. De eerste dagen merkte ik geen effect maar inmiddels werkt het heel erg goed. Zelfs met de hitte van een paar dagen geleden kreeg ik geen natte plekken onder mijn oksels.
Ik hoop dat het in ieder geval de hele zomer blijft werken. Wat dat betreft zou ik graag van ervaren botox gebruikers willen weten hoe lang het bij hun werkt. En als het uitgewerkt raakt, gaat dat dan geleidelijk, of zweet je dan binnnen een paar dagen weer als vanouds?

groeten, Johan.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi ik ben een maand of 2 geleden geweest bij Carpe,

Ik begin af en toe weer te zweten, dus ik ga ervan uit dat het langzaam weer gat beginnen,maar dit is te overzien, het is nog zeker niet zo erg als voorheen.
Ik wacht dus ook nog ff af hoe het verder gaat!!!!


Succes en een fijn gevoel he droge oksels!!!!
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hallo Johan,
Bij mij werkte het 4 maanden en ik kon de klok erop gelijkzetten. Ik begon dan weer met zweten en maakte dan gelijk weer een nieuwe afspraak.
Toch, na ongeveer twee en half jaar, elke 4 maanden botox injecties te hebben gehad, is het bijna een jaar weggebleven. En nu.......niks meer, gewoon weer zweten als een paard.
Je moet het maar even aankijken, want het is bij iedereen verschillend.
Succes Ina.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

nieuwe afspraak?

Bericht door dientje »

Heeey Kimmy en de rest?

Misschien is het verstandig om een afspraak te maken na de zomervakantie ergens in september ofzo. Gaan we met zijn allen naar Carpe!!!

Lijkt me gezellig :)
Liefs berdien
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi berdien,
heb jij alweer last van zweten dan??
Ik heb morgen eerst een afspraak in het ziekenhuis!!!!
Wie weet wat daar uit komt!

In september hebben we de meeting!!!!!
Gr Kim
rico
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 14:31
Contacteer:

Re: ?

Bericht door rico »

rico schreef:uh ik heb net bij de ns geinformeert over de reis met openbaar vervoer...ik heb om half 12 een afspraak,en de reis duurt 4,dat word dus vroeg opstaan voor mij,ik heb dat zeker wel voor over,maar dan ben ik er nog niet...zoals ik heb kunnen lezen is het in antwerpen ook een chaos,en ik denk totdat ik het daar nog vind,zal wel een uur bij komen...

mijn vraag aan jullie,is er wel eens iemand met opnebaar vervoer gegaan,en hoe kom ik bij carpe kliniek met in antwerpen?is het ver van station?mocht iemand hier iets meer van weten,laat het me dan weten..zou me erg helpen..

alvast bedankt


nou ben vandaag naar carpe kliniek gegaan,,,bij mij heeft het tot nu toe geen fuck geholpen
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Nogal logisch niet, over twee weken werkt de botox pas helemaal. Elke dag werkt het een beetje meer. Even wat positiever zijn Rico!
We horen nog wel van je.
Gr. Ina
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Rico,

Bij de een zal het sneller gaan reageren dan bij de ander!!
Hou ons op de hoogte!
Na een week of 2 zou de werking optimaal moeten zijn!
Dus ff afwachten dan maar!!!

Gr Kim
rico
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 14:31
Contacteer:

Bericht door rico »

Ina van Ringen schreef:Nogal logisch niet, over twee weken werkt de botox pas helemaal. Elke dag werkt het een beetje meer. Even wat positiever zijn Rico!
We horen nog wel van je.
Gr. Ina

ja sorry dat ik zo reageerde,maar ik had 8 uurtjes gereist 4 uurtjes heen en terug....en had gehoopt dat ik net als thijs zou hebben,dat het meteen zou werken...


maar ik voel nu eigenlijk al de werking,het is zeker minder geworden...als ik met mijn vinger langs mijn oksle gaat is het helemaal droog...ik ben nog nergens heen gegaan,dus kan ik het eigenlijk niet zeggen,maar meestal als ik toen met mijn vinger erlangs ging.of het nu smorgens is of andere tijd,dan was er ieder geval al zeker wat sprake van transpiratie,,,maar nu helemaal droog.....ben best blij nu maar zoals ik zei ben nog nergens heen gegaan...na zal ik eens vandaag weer eens de velle shirtjes uit mijn kast halen :lol:


en ik had een vraagje ze hebben mij een recept voorgeschreven ....iets wat je 2 keer in de week moet geruiken en een deo..die je elke dag moet gebruiken...maar ik zag dat het van vichy was...en die heb ik wel eens gebruikt voordat ik naar carpe ging...dat heeft niet veel gewerkt....mijn vraagje aan jullie....na een botoxbehandeling....welk middel is het beste te gebruiken of welk deo?
rico
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 14:31
Contacteer:

Bericht door rico »

aaah wat een fijn gevoel :) nog steeds droog...
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Nee maar denk na de vakantie wel.

Hoe was je afspraak in z-huis??
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Berdien,

Ik ben bij dr vliegen geweest en hij heeft me het een en ander verteld.
In september moet ik bellen hoe het met de verzekering en het ziekenhuis is gesteld.
Dan zijn ook de prijzen van een botoxbehandeling bekend!
Dus wie weet scheelt dat een ritje naar belgie?????


Afwachten nog ff dus!
Gr Kim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht