botox behandeling den haag

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Mandy
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 mei 2006, 19:35
Contacteer:

botox behandeling den haag

Bericht door Mandy »

Hallo allemaal,

Na wat googlen ontdekte ik dit forum. Omdat de klachten heel herkenbaar zijn heb ik me aangemeld om jullie ervaringen te horen.

Ik heb ook al jaren last van overmatig transpireren in de oksels. Ik heb van alles geprobeerd. (antitransaprant) deo's, oxybutynine.. maar het heeft niet geholpen.

Ik ben nu zover dat ik er echts iets aan wil doen. De botox behandeling lijkt mij goed alternatief. Maar ik zie een beetje op tegen de hoge kosten als ik naar een dermatoloog ga. Belgie is ook zo ver weg. Nu las ik op deze site de mogelijkheid van tour of beauty in Den Haag. Naar aanleiding van de verhalen heb ik gebeld en gevraagd naar de mogelijkheden. Een behandeling kost inderdaad 285 euro (4 injecties voor de prijs van 3). Ik heb een afspraak gemaakt met Dr. Drost om wat meer informatie te vragen.Voor dit consult berekenen ze geen kosten. Ik kan ter plekke dan besluiten de behandeling te ondergaan of een nieuwe afspraak daarvoor te maken.

Nu hoor ik graag ervaringen van andere mensen die hier een behandeling hebben ondergaan (wellicht ook bij deze arts). Hoe is de behandeling gegaan? En belangrijker hoe was bij julie het resultaat? Ik lees op dit forum vooralsnog alleen maar positieve reacties. Zijn er ook mensen die negatieve ervaringen hebben?
Heb je nog andere tips voor mij voor als ik daar heen ga?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groeten Mandy
lautje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 17:37
Contacteer:

Bericht door lautje »

Ik ben afgelopen zaterdag bij hun geweest, en het gaat er allemaal goed aan toe.
Je krijgt wat ijs onder je oksels zodat je de prikken minder voelt, je voelt wel wat pijn maar het is minimaal.
Het duurde ongeveer 5 minuten en het viel mij onwijs mee.
Ik moet zeggen het zweten bij mij is onwijs minder geworden, het schijnt dat als je botox laat inspuiten dat het zweten voor 70 a 80 % verdwijnt, dus niet helemaal.
Het duurt een paar dagen voordat je het resultaat merkt, mar ik ben er echt onwijs tevreden mee.

Mocht je vragen hebben dan kan je me schrijven.

Succes
Hettie
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 28 apr 2006, 22:58
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Bericht door Hettie »

Hoi Mandy,
Ik ben vorige week donderdag naar Carpe in Belgie geweest voor Botox injecties en heb op aanraden nog de creme van Vifhy gehaald bij de apotheek en ben nu al dagen helemaal droog. Super dus!!!!
De kosten in Belgie zijn 160 euro en als je er verdovingscreme bij wilt nog 5 euro extra maar het is het geld echt waard.
Het is wel iets pijnlijk op somige plekken maar het is zo voorbij en dan na een paar dagen ben je gewoon droog onder je oksel en dat is iets wat ik al jaren niet meer ben geweest.
Succes ermee.
Groet Hettie
lautje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 17:37
Contacteer:

Bericht door lautje »

Bedoel je de creme van Vichy?
Mandy
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 mei 2006, 19:35
Contacteer:

Bericht door Mandy »

Hallo!

Bedankt voor jullie reacties. Lautje, fijn dat ik nu beetje weet wat ik kan verwachten in Den Haag. Hettie, je advies voor de creme zal ik voorleggen aan de arts.

Mijn afspraak is pas over een paar weken, ik laat jullie weten hoe het is afgelopen.

Groeten Mandy
anne1
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 18 apr 2007, 16:04
Contacteer:

Re: botox behandeling den haag

Bericht door anne1 »

hallo mandy!
ik wil ook naar den haag, ben erg benieuwd naar je ervaring bij tour of beauty!
Mandy schreef:Hallo allemaal,

Na wat googlen ontdekte ik dit forum. Omdat de klachten heel herkenbaar zijn heb ik me aangemeld om jullie ervaringen te horen.

Ik heb ook al jaren last van overmatig transpireren in de oksels. Ik heb van alles geprobeerd. (antitransaprant) deo's, oxybutynine.. maar het heeft niet geholpen.

Ik ben nu zover dat ik er echts iets aan wil doen. De botox behandeling lijkt mij goed alternatief. Maar ik zie een beetje op tegen de hoge kosten als ik naar een dermatoloog ga. Belgie is ook zo ver weg. Nu las ik op deze site de mogelijkheid van tour of beauty in Den Haag. Naar aanleiding van de verhalen heb ik gebeld en gevraagd naar de mogelijkheden. Een behandeling kost inderdaad 285 euro (4 injecties voor de prijs van 3). Ik heb een afspraak gemaakt met Dr. Drost om wat meer informatie te vragen.Voor dit consult berekenen ze geen kosten. Ik kan ter plekke dan besluiten de behandeling te ondergaan of een nieuwe afspraak daarvoor te maken.

Nu hoor ik graag ervaringen van andere mensen die hier een behandeling hebben ondergaan (wellicht ook bij deze arts). Hoe is de behandeling gegaan? En belangrijker hoe was bij julie het resultaat? Ik lees op dit forum vooralsnog alleen maar positieve reacties. Zijn er ook mensen die negatieve ervaringen hebben?
Heb je nog andere tips voor mij voor als ik daar heen ga?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groeten Mandy
shelly18
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 24 mei 2008, 17:25
Contacteer:

"BotuCare" Den Haag

Bericht door shelly18 »

Hallo allemaal,

Ik heb in juni een afspraak voor een botoxbehandeling (1e x) bij "Botu Care". Als het goed is krijg ik ong. 15 tot 20 zeer kleine injecties per oksel. Voor beiden oksels zijn de kosten € 495,-.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze kliniek? Of adviseren jullie mij elders een behandeling te ondergaan?

Ik hoor het graag!
Bonafides
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 20 jan 2008, 01:25
Contacteer:

Bericht door Bonafides »

Hoi Shelly,

Zelf ben ik naar Antwerpen gegaan, naar Carpe. Voor nog geen 200 euro was ik helemaal droog! Het is nu bijna 3 maanden geleden en ik ben nog steeds 90% droog (met het warme weer afgelopen tijd zweette ik wel weer, maar het gaat ook weg als het niet meer zo heet is). Mijn zweetpriductie is dus zowat 'normaal' geworden, het is niet meer de hele dag kletsnatte oksels. Pas bij erge inspanning of hitte (overdag in de zon dus) zweten mijn oksels wel wat.

Dus ik wil je aanraden om naar Carpe te gaan, het is 2 keer goedkoper! Het is even een treinreis van ongeveer 2 uur, maar je kan er ook een leuk dagje antwerpen van maken, Carpe zit 10 mins van het centrum met de tram.

Ik ben van plan om over een maand weer een nieuwe afspraak te maken. Dan zal het zweten bij mij wel weer bijna even hevig teruggekeerd zijn schat ik zo. Dat is wel een beetje jammer, je moet elke keer weer wachten tot het zweten weer net zo erg is als voor de behandeling, anders weten ze niet hoeveel botox ze moeten injecteren. Maar botox is echt DE oplossing!! :D

Als je nog vragen hebt, shoot! :)
ferrai
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 13:30
Contacteer:

Re: botox behandeling den haag

Bericht door ferrai »

Beste Shelly en andere mensen die naar carpe in Belgie zijn geweest.

Hoe zijn jullie ervaringen na een tijdje? Ik heb er voor volgende week een afspraak staan. Ik kon al heel snel terecht.
Door een operatie zit mijn schouder als ware een beetje in elkaar. Dit zorgt bij mij voor overmatig zweten hopelijk helpt de botox hier ook tegen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht