botox

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

nik
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 03 jun 2005, 15:23
Contacteer:

Re: botox

Bericht door nik »

Anonymous schreef:Berdien en ik zijn afgelopen maandag naar belgie geweest voor botoxinjecties.
Het is zo gebeurt.
De prikken deden geen pijn.
Er werden per oksel 3 spuiten gebruikt, die werden weer dmv een stuk of 20 kleine prikjes verdeeld.
Ik heb sindsdien droge oksels!Het is echt raar, ik heb al 17 jaar natte oksels de hele dag en nu ..
Nou echt lang leve de botox voor mij geen natte oksels meer
GEWELDIG
Gr Kim
Mag ik vragen waar in belgie?
nik
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 03 jun 2005, 15:23
Contacteer:

Bericht door nik »

kent iemand het botoxcenre in antwerpen?
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

Hoi Nik,

kijk even op Carpe.be. ik kon binnen een paar dagen terecht!
:o
Succes
nik
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 03 jun 2005, 15:23
Contacteer:

Bericht door nik »

Mikkie schreef:Hoi Nik,

kijk even op Carpe.be. ik kon binnen een paar dagen terecht!
:o
Succes
Hoi,

Dank je, heb ik ook gedaan.
Waarom geven ze daar maar 20 eenheden en over het algemeen hoor je dat er 50 eenheden wordt gegeven? Weet je hoeveel ze bij jou hebben gebruikt? 1 of 2 flesjes?
GR Nik
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

er zijn 2 flesjes gebruikt.
per oksels 3 spuiten in 25 prikjes onderverdeeld.
En ik heb geen pijn gehad van de injecties en het werkt heel goed!!!
Kim
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

En dan te bedenken dat ik altijd 1 flesje botox toegediend kreeg voor 2 oksels, 5 prikken per oksel hooguit en dat ik de laatste keer ruim 9 maanden mijn oksels droog hield. De laatste keer dat ik geinjecteerd werd was door een dermatoloog in het ziekenhuis, dat waren hooguit 4 of 5 prikken per oksel.

Groetjes Thijs
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

hoi allemaal,

Ik heb vorige week maandag de botox injecties voor mijn handen gehad. Het is inmiddels een klein beetje beter geworden, maar ik heb nog steeds best veel last van zweethanden.
Weten jullie of het al optimaal had moeten werken of dat het nog beter word?

Rianne
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

hoi laminai,

Ik heb de sweatcare gebruikt. op www.sweatcare.nl staat er alles over. Het heeft bij mij helaas niet gewerkt. Op de site staat dat de sweatcare bij iedereen heeft gewerkt op 1 persoon na. Nou bij mij heeft t ook niet gewerkt maar ze hebben die '1' niet in een '2' veranderd hoor! Ik heb de sweatcare best een tijd geprobeerd, en na een tijdje deed ik de behandelingen ook langer dan het genoemde half uur per dag, maar helaas.... geen resultaat. De sweatcare werd voor mij niet vergoed, maar als het apparaat niet werkt kun je het binnen een bepaalde tijd terugsturen, en dan krijg je het grootste deel van het bedrag terug.
Als je het gaat proberen wens ik je er iedergeval heel veel succes mee, ik hoop dat het werkt.

Rianne
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hoi Laminai,
Na twee weken begint de botox normaal gesproken optimaal te werken, dus je merkt vanzelf, zonder dat je er erg in hebt, ineens dat je handen droog zijn. Heel veel succes gewenst door
Ina :)
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Ina van Ringen schreef:Hallo, ik ben 2,5 jaar behandeld met Botox injecties, totdat het niet meer vergoed werd. Ik werd in 4 keer in de botox gezet, 1 keer mijn hoofd, 1 keer bovenrug, 1 keer middenrug en 1 keer onderrug.
Per keer werden er 2 ampullen Botox gebruikt en met een tussenpoos van 3 weken kreeg ik een behandeling. Gewoon bij ons in het ziekenhuis door de dermatoloog.
Eigenlijk is het 1,5 jaar heel goed gegaan, maar nu begint het feest weer. Zweten, zweten en nog eens zweten, en dat over mijn hele lichaam.
Mijn lichaamstemperatuur daalt ook van het zweten, 34.5 tot 35 is heel gewoon en een paar uur later als ik me heel rustig heb gehouden en gerust heb, is mijn lichaamstemperatuur weer 37.1.
Het is hopeloos, thuis loop ik in mijn nachtjapon, die uiteraard van katoen is en als ik weg moet, dan douche ik me zelf en kleed me aan. :(
Het gekke is, dat het weer er ook heel duidelijk op van invloed is. Als er onweer aan komt of als de atmosfeer vochtig is, dan reageert mijn lichaam daarop met zweten, en niet zo weinig ook. Is de lucht droog, dan kan ik veel meer hebben en zweet ik minder. Wat dat aangaat woon ik in het verkeerde klimaat, omdat het hier heel vaak vochtig is en drukkend.
Ik kijk het nog even een paar dagen aan, maar zal me dan noodgedwongen ziek moeten melden, omdat ik bij mijn werk een handdoek in mijn nek nodig heb, om het nog enigszins droog te houden. Mijn haar is dan kletsnat en zo moet ik dan de patienten van eten en drinken voorzien. Eigenlijk niet te doen. :(
Verder maak ik me zorgen om de temperatuur daling in mijn lichaam, vraag me af, of dat geen kwaad kan, die lage temperatuur. Eigenlijk koude koorts. Ik heb het gevoel dat dat niet goed kan zijn.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? En wat hebben jullie er aan gedaan?? Ik hoor het graag van jullie.
Hoi Ina,
Ik heb en vraagje naar aanleiding van je post. Begon het zweten weer 1,5 jaar na je laatste botoxinjecties?? Of tijdens de behandeling? En heb je het idee dat het erger is geworden door de botoxinjecties..
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden voor het eerst een botoxbehandeling voor m'n oksels gehad. Sindsdien is de behandeling 4 keer herhaald, meestal met tussenposen van 6 a 9 maanden. Oksels zijn goed droog, maar soms heb ik het idee dat het op andere plekken, zoals hoofd en nek erger is geworden. Maar dat is, zoals jij ok aangeeft, heel erg weersafhankelijk. Daarom was ik benieuwd of je na de injecties meer aan het zweten bent geslagen.

Groetjes Jay
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Het zweten begon inderdaad na 1,5 jaar weer en net zo erg als vroeger.
Ik heb nu een poosje oxybutinine geprobeert, maar daar reageerde mijn lichaam niet goed op. Jammer. Maar er zijn er genoeg die er wel goed op reageren, dus dat kan je ook proberen.
Groetjes Ina
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Wat balen joh, vervelende en frusterende is dat er gewoon weinig aan te doen is... die medicijnen weet ik niet, lees verschillende meningen op t forum. Die bijwerkingen he..

Maar als k t goed begrijp begon het zweten nadat je gestopt was met de behandeling, toch?

groetjes
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Snowfreakz,
Ik heb ook de medicijnen(oxybytinine)
Ik heb totaal geen last van de bijwerkingen!!
Absoluut niks geen bijwerkingen en ik ben er heel blij mee!!!!
Gr Kim
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Hoi Kim

Ga eerst wat uitwendige behandelingen proberen, heb in dit forum al aardig wat bruikbare tips gevonden. Als dat geen effect heeft zal k zeker die medicijnen proberen.

Fijn dat mensen hier hun ervaringen uitwissen! je hebt hier zo veel meer aan dan een bezoekje aan de huisarts..

adios
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi Snowfreakz,

Jazeker dat zou ik ook doen als ik jou was(ik heb dat nl allemaal al geprobeert)
Tip, schrijf alles wat je hebt geprobeert op en hoe het ermee ging(bijwerkingen ed)
Dat kun je dan eventueel meenemen naar je huiarts
Plus dan weet jij zelf ook wat en wat niet werkt!!!!

Succes en we horen het graag!!!


Gr Kim
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht