eerste keer opstap met botox!!!!!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he john

ben ook benieuwd, ik hang al vanaf januari met ze aan de telefoon hierover, en ben al naar alle relevante afdelingen doorverbonden geworden.
de enige dokter die er het weet is ene Dokter Somers, zij doet ook het injecteren, ik had in maart een telefonische afspraak met haar en toen zei belde had ik waarschijnlijk geen bereik :x want ik kreeg een bericht met een nieuwe voicemail daar was op ingesproken; hallo met dokters somers. en dat was het. vervolgens weer terug gebeld en ze zouden een aantekenin achterlaten voor de dokter voor nogmaals contact met mij op te nemen, nooit meer iets van gehoord, dus heb vorige week weer gebeld en de administratief medewerkster ging het voor me uitzoeken en zou me terug bellen niet gebeurd :cry: dus ik zal deze week zelf weer bellen (als mijn nieuw abbonoment binnen is ;) en ik zal maar weer vragen voor een telefonische afspraak waar ik weer 5 weken op zal moeten wachten :roll:
ik kreeg trouwens 2 weken geleden een brief dat ik mocht komen voor de botox injecties, te laat was al bij carpe geweest, want ze waren me in januari al een keer vergeten op te roepen bij het AZM.
maat het zou dus beteken dat ik voor die injecties kon gaan en dat ik dan niet eens zou weten wat me dat zou gaan kosten.
dit is dus tot nog toe het verhaal van AZM ben er zelf niet echt van gecharmeerd maar ja ik blijf erachter aan gaan.

groetjes tally
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hallo John en tally

Ik ben zeer benieuwd hoe het afloopt met het ziekenhuis maastricht. Dan zou ik daar namelijk ook nog wel ingespoten willen worden. Hahah

Groetjes
cindietje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 13 apr 2006, 14:03
Locatie: landgraaf
Contacteer:

Bericht door cindietje »

nou ik ga 2 juni naar het ziekenhuis in sittard, ik krijg daar een botox behandeling, ik krijg het ook geheel vergoed, een deel vergoed het ziekenhuis en het andere deel vergoed de verzekering dus, ik hoop dat het bij mij goed werkt anders wordt ik gek!
maar klopt het dat als je je bijvoorbeeld onder de oksels laat behandelen dat je dan op andere plaatsen erger gaar transpireren?
groetjes cindy :?
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he,
mag ik vragen waar jij verzekerd bent?
mijn verzekering dekt niks.
voor zover ik weet en heb ervaren ben ik nergens anders erger gaan zweten.
weet jij of er een wachtlijst is in sittard?

succes alvast
tally
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht