Eerste keer Botox

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Eerste keer Botox

Bericht door Erje »

De knoop is doorgehakt en ik heb de afspraak gemaakt met Carpe. Ik wil eind mei gaan, dan kan ik misschien droog op vakantie begin juni.
Ben erg benieuwd hoe het zal zijn.
De afspraak maken was een beetje lastig ivm slechte telefoonverbinding naar België.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Nou, nog 1 nachtje slapen en dan gaat het gebeuren.

Ik ben erg benieuwd. Heb geen Emla crême kunnen krijgen van de huisarts, die was op vakantie, dus ik hoop dat het bij Carpe op voorraad is, maar dat zal wel.

Ik zal morgen laten weten hoe het ging.

Weet er iemand of je bij Carpe ook eerst zo'n jodiumtest krijgt?
ronald
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 12 jul 2005, 09:48
Contacteer:

Bericht door ronald »

nee je krijgt bij carpe geen jodiumtest.. veel succes morgen iig!!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

ronald schreef:nee je krijgt bij carpe geen jodiumtest.. veel succes morgen iig!!
Okee, THX :)
Jessica
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 20:01
Contacteer:

Bericht door Jessica »

Hoi Erje,

Succes vandaag! Ben benieuwd hoe het gegaan is. Ik hoop dat je straks weer alles aan kan wat in je kast hangt.

groetjes Jessica
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Ik ben weer thuis en het is heel erg meegevallen. Ik had de afspraak om 2 uur en werd al voor 2 uur naar binnen geroepen. Eerst kreeg ik Emla crême op en toen een pijnstiller die ik in moest nemen.
Daarna heb ik echter bijna 1 uur op de komst van de dokter moeten wachten, want er was ergens een probleem, ja kan gebeuren natuurlijk. Ik begon al te denken dat ze me vergeten waren.

Ik was bang dat de Emla al weer uitgewerkt zou zijn, maar dat was niet zo zeiden ze.

Ik heb er bijna nix van gevoeld. De meeste prikjes voelde ik amper en een paar wat meer, maar pijnlijk kon ik het niet noemen.
Terug naar huis in de auto zat ik met 1 droge oksel en 1 vochtige.

Ik heb wel allemaal kleine blauwe plekjes nu, net iets groter dan een speldeprik, op de plaatsen waar het naaldje erin gegaan is.

Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn met zweten, vandaag kan ik nix meer over zeggen, want ik ben meestal na 5 uur wel droog, dus morgen maar weer verder zien.

We konden de clinique ook gemakkelijk vinden, was erg goed uitgelegd.

Voor degenen die binnenkort nog gaan: de parkeerplaats bij de clinque wordt aan gewerkt, dus daar kan je niet terecht, maar in de buurt er om heen konden wij makkelijk en goedkoop parkeren.

Wordt vervolgd....... :)
Laatst gewijzigd door Erje op ma 22 mei 2006, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Ik moest ook wel eens best lang wachten op die dokter...

wel eens een kwartier ofzo volgens mij... dat vind ik wel een beetje lang, kom je helemaal speciaal uit Nederland.. laten ze je ook nog wachten..
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

dientje schreef:Ik moest ook wel eens best lang wachten op die dokter...

wel eens een kwartier ofzo volgens mij... dat vind ik wel een beetje lang, kom je helemaal speciaal uit Nederland.. laten ze je ook nog wachten..
En dat voor 160 euro!!! schandalig gewoon ;)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Verslagje van de eerste dag: Ik had vanochtend al vrij vlot in de gaten dat het vandaag geen helemaal droge dag zou worden.
Heb wel minder gezweet dan normaal, thuis helemaal droog en in situaties waarin ik normaal al meer zweet, zweette ik nu wel, maar minder. Kon vandaag toe met 3 shirts.

Ben vanmiddag ff naar de winkel geweest om te shoppen voor nieuwe shirtjes en...........nix gekocht!!
't Is zo raar om ineens naar gekleurde shirtjes te kijken, dingen waar ik normaaal niet eens naar zou kijken. Om te passen ging nog een stapje te ver.
Trouwens, WIT is in de mode dit jaar, schiet lekker op dan, draag altijd al wit. Maarja dan ben ik ook eens lekker modern, toch!

Ook ff naar de apotheek geweest voor de Vichy crême, ga het vanavond op doen. Voor degenen die het nog willen halen: 't is in de aanbieding, 15 % korting, je betaalt nu 7. 80
Het lijkt me wel lekker spul, het ruikt in ieder geval lekker.

Ik heb goede hoop dat het nog gaat verbeteren.

Wordt vervolgd.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Vandaag, de derde dag, de hele dag droog en doe dus al de hele dag met 1 en hetzelfde shirt, nog wel wit. Gisteravond voor de eerste keer Vichy opgedaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik vandaag niet echt in zweterige situaties ben geweest.

Morgen gaat dat dus wel gebeuren, want moet om 9 uur bij de kaakchirurg zijn ( ff duimen, please....... ).

Maar ja, wie blijft er dan wel droog...
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

dientje schreef:Ik moest ook wel eens best lang wachten op die dokter...

wel eens een kwartier ofzo volgens mij... dat vind ik wel een beetje lang, kom je helemaal speciaal uit Nederland.. laten ze je ook nog wachten..
hehe, ik had een afspraak om 15:00 uur en werd om 17:00 behandeld ;)
helemaal uit Drenthe komen rijden, blijkbaar net niet ver genoeg voor een punctuele behandeling :D
Jac
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 16 apr 2006, 12:21
Contacteer:

Bericht door Jac »

hallo mensen!

heb gister voor de 1e keer botox gehad! :D
Ben bij Tour of Beauty geweest in Naaldwijk. Ik had een soort kliniek verw8 maar het was meer een soort schoonheidssalon. Ik werd heel snel geholpen en ook vriendelijk te woord gestaan. Ze verdoofden me niet dus het deed wel best pijn, het zijn echt van die venijnige prikjes maar het was vrij snel voorbij. Ik kreeg ongeveer 7 prikjes per oksel geloof ik. En omdat ik niet zoveel botox nodig had (totaal 3 injecties) hoefde ik ook minder te betalen, dat vond ik heel netjes. Ik moest wel om een bon vragen en die werd toen met de hand geschreven dat vond ik wel een beetje vreemd.

Ik was vandaag nog even nat als gewoon maar ik heb goeie hoop.
Als het helpt heb ik dit er cker voor over!!!
Nu maar afw88.

Ze zeiden daar hoe vaker je het deed hoe effectiever het is. (Goeie business voor hun natuurlijk!!)
Zijn er mensen die het vaker hebben gedaan en is dat dan zo??

Ben volgende week op vakantie en hoop zoooo dat t dan werkt!

GROETJES
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

De periodes tussen de 2 injecties in worden langer naarmate je vaker geinjecteerd word.
anne1
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 18 apr 2007, 16:04
Contacteer:

Bericht door anne1 »

hallo jac!
Ik wil me graag ook laten behandelen bij tour of beauty. kan je me vertellen hoe het sindsdien gaat met het zweten? hoe lang heeft het bij jou geholpen, raad je het mij aan?
Jac schreef:hallo mensen!


heb gister voor de 1e keer botox gehad! :D
Ben bij Tour of Beauty geweest in Naaldwijk. Ik had een soort kliniek verw8 maar het was meer een soort schoonheidssalon. Ik werd heel snel geholpen en ook vriendelijk te woord gestaan. Ze verdoofden me niet dus het deed wel best pijn, het zijn echt van die venijnige prikjes maar het was vrij snel voorbij. Ik kreeg ongeveer 7 prikjes per oksel geloof ik. En omdat ik niet zoveel botox nodig had (totaal 3 injecties) hoefde ik ook minder te betalen, dat vond ik heel netjes. Ik moest wel om een bon vragen en die werd toen met de hand geschreven dat vond ik wel een beetje vreemd.

Ik was vandaag nog even nat als gewoon maar ik heb goeie hoop.
Als het helpt heb ik dit er cker voor over!!!
Nu maar afw88.

Ze zeiden daar hoe vaker je het deed hoe effectiever het is. (Goeie business voor hun natuurlijk!!)
Zijn er mensen die het vaker hebben gedaan en is dat dan zo??

Ben volgende week op vakantie en hoop zoooo dat t dan werkt!

GROETJES
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht