Vandaag eerste Botox injectie gehad

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Vandaag eerste Botox injectie gehad

Bericht door Zwetertje1977 »

Hoi,

ik heb vandaag mijn eerste Botox injectie gehad bij de Maurits Kliniek in Den-Haag. Volgens mijn huisarts werd het daar wel vergoed.

Ik gebruikte ook oxybutynine die in principe vrij goed werkte bij mij, maar mijn huisarts had mij aangeboden om Botox injecties te nemen in de Maurits Kliniek, niet geschoten is altijd mis. Mocht het resultaat mij niet voldoende bevallen dan stap ik zo weer over op oxybutynine. Sinds het lezen van dit forum heb ik ook veel vertrouwen in de botox injectie.

Groetjes,

Zwetertje1977
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

En wordt het ook daadwerkelijk vergoed?
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

John schreef:En wordt het ook daadwerkelijk vergoed?
Twee weken terug kreeg ik een overzicht van mijn zorgverzekeraar dat het vergoed was.
Vorige week kreeg ik een tweede overzicht van mijn zorgverzekeraar dat niet vergoed werd.

Vervolgens heb ik met de Mauritskliniek gebeld en die hebben gezegd dat de rekening vorige maand door mijn zorgverzekeraar was vergoed.

Nu begrijp ik niet exact wat er gebeurd is en ben ik bang om slapende honden wakker te maken wanneer het een vergissing betreft wanneer ik mijn zorgverzekeraar bel voor duidelijk, de kliniek zegt immers dat de rekening door de zorgverzekeraar betaald is. :?

Anderzijds is het natuurlijk prettig om zeker te weten als ze het daadwerkelijk vergoed hebben en in het vervolg ook doen.

Kliniek: Mauritskliniek Den Haag
Zorgverzekeraar: IZZ
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Interessant !!

Dit staat er op de site:

Uw behandeling wordt vrijwel altijd volledig vergoed, omdat de Mauritsklinieken overeenkomsten met alle zorgverzekeraars hebben gesloten.

Ga eens ff bellen komende week..............

Maar als dat nou echt zo is, waarom wisten wij dat hier dan nog niet?
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Erje schreef: Maar als dat nou echt zo is, waarom wisten wij dat hier dan nog niet?
:arrow: Staat zowel hier als in Botox en verzekeringsmaatschappijen vermeld. Bevestiging van de kliniek dat het vergoed is weet ik pas sinds afgelopen week, vandaar mijn reactie op John. ;)

Succes met bellen Erje, ben benieuwd als ze het voor jou ook vergoeden. Welke zorgverzekeraar heb je?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Ik heb Menzis.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht