Botox in de handen (met foto's)

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Botox in de handen (met foto's)

Bericht door Thijs »

Hyperhidrosis... tja weinig mensen kennen het maar veel mensen hebben hier last van waaronder ik! Overmatig zweten waar dan ook!
Ik mijn handen en voeten!
Vandaag de behandeling gekregen, Botox in de handen bij de Bergman Clinic, waar ik zo lang op hoopte hoop ik nu dat ik geen vochtig handen meer heb....
...Dat ik gewoon een hand kan geven zonder dat ik het eerst moet afvegen ( aan bv broek)
... dat ik iets op papier kan schrijven zonder dat die nat word
... dat ik kan haken (🙃) zonder te moeten stoppen omdat het draad nat is
... dat ik kan leven zonder dat ik mezelf vies vind( terwijl ik heeeel veel mijn handen was, desinfect of wat dan ook)
... dat als ik iemand 3 zoenen geef ik niet bang hoef te zijn als ik van diegene de huid aan raak ( nu met het warme weer en de korte truitjes)
... en het belangrijkste ... dat ik hand in hand kan lopen met mijn kids en man zonder dat ik me schaam... dat heb ik vroeger echt gemist!!!

En zo kan ik nog heel veel opnoemen...
Nu hoop ik op een goed resultaat van deze behandeling.

Waarom ik dit schrijf nu nog met zwetende handen... omdat ik denk dat dit niet een makkelijk onderwerp is waar je over praat... heeft mij ook net geen 40 jaar geduurd!

Klik hier voor de foto's: www.overmatigzweten.nl/btxhand.jpg

NB! Dit bericht is binnen gekomen via facebook en met toestemming van Sofia, de schrijfster, hier geplaatst.
Sofia
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 26 jun 2018, 15:56
Contacteer:

Re: Botox in de handen (met foto's)

Bericht door Sofia »

Ben heel benieuwd of het is wat ik al zo lang hoop!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Botox in de handen (met foto's)

Bericht door Thijs »

Ik heb er zelf geen ervaring mee (alleen last van okselzweten) maar ik weet van anderen dat botox in handen wel goed werkt maar dat het zeer pijnlijk is om te moeten ondergaan en dat ook je spieren een beetje verlamd kunnen raken. Gelukkig allemaal van tijdelijke aard. Hou ons op de hoogte Sofia. Vertel ons hoe het verder met je gaat en of je droog bent.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht