Botox werkt niet bij mij

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Daniela
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 04 feb 2018, 20:20
Contacteer:

Botox werkt niet bij mij

Bericht door Daniela »

Ik heb 3 mei een botox behandeling gedaan voor mijn oksels. Nu is het 29 mei en ik merk nog steeds geen verschil, misschien wel 30% terwijl het 90% moet zijn.. zijn er nog meer mensen bij wie botox niet helpt? Ligt dit aan mij, de chirurg of de botox zelf? Voel me nog steeds onzeker.. heb er wel 400 euro voor moeten tikken! :wall
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Botox werkt niet bij mij

Bericht door Thijs »

Ik weet dat botox bij sommige mensen niet werkt. Heel zuur maar dit is nou eenmaal soms zo. Hetzelfde is zo met de miradry behandeling, er zijn ook mensen waarbij dat niet aanslaat. Waarom ? Geen flauw idee maar feit is dat het voorkomt.

Balen voor jou..... misschien kan je de miradry overwegen? Kost iets meer maar is wel blijvend.

Edit:

Waar heb je de botox laten doen ? Er wordt behoorlijk wat gesjoemeld met botox. Vroeger was het vrij normaal dat je 1 flesje botox per oksel kreeg en dan kreeg je een stuk of 20 prikjes per oksel. Tegenwoordig krijg je 1 flesje voor 2 oksels en krijg je een stuk of 5 prikjes per oksel. Das goedkoper. Ook doen ze soms meerdere patienten met 1 flesje botox. Kortom het kan van belang zijn waar je je laat injecteren en of je daadwerkelijk 1 flesje hebt gekregen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht