Welke leeftijd botox?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Pebbles
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 10:41
Contacteer:

Welke leeftijd botox?

Bericht door Pebbles »

Hallo,

Bijvoorbaat mijn excuses als ik een topic aanmaak over iets dat al eens besproken is, maar het is zóveel om allemaal door te spitten. Ik heb in ieder geval al heel veel gelezen op dit forum, maar ben nog niks tegengekomen over de leeftijd waarop je met botox behandelt mag worden.
Ik heb er wel wat klinieken over opgebeld, daar vertelden ze me dat ze het pas vanaf 18 jaar doen. Echter bij een van de klinieken zei ze dat kinderen soms via een kinderarts geholpen kunnen worden; ik begreep alleen niet of ze bedoelde met botox of op een andere manier.

Mijn vraag is dus: weet iemand of botox echt pas vanaf 18 jaar mag, of zou het al eerder kunnen? Het gaat om mijn dochter van 13 die het probleem heeft. Nu is dat wel erg jong waarschijnlijk, maar misschien met 14 of 15 jaar? Het klinkt misschien raar dat we hier al op deze leeftijd aan denken, maar als het goed is kent iedereen hier de wanhoop.... :(
AnneVermalen
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 26 okt 2016, 16:03
Contacteer:

Re: Welke leeftijd botox?

Bericht door AnneVermalen »

Ik denk inderdaad dat dit vanaf 18 jarige leeftijd mag. Ik ben zelf op mijn 18e geholpen bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen, en toen was het in ieder geval geen probleem. Anders ga je gewoon eens langs bij een aantal klinieken om dit te vragen, of bel je ze gewoon op?

Succes ermee!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht